ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات کامل اپل واچ ۷ فاش شد؛ چیپ جدید و وزن‌ گجت پوشیدنی

اپل واچ ۷ سرانجام هفته گذشته به صورت رسمی معرفی شد اما اپل جزئیات و مشخصات مربوط به ساعت خود را اعلام نکرد. با این وجود اکنون اطلاعات جدیدی فاش شده که برخی مشخصات این ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

اپل واچ ۷ سرانجام هفته گذشته به صورت رسمی معرفی شد اما اپل جزئیات و مشخصات مربوط به ساعت خود را اعلام نکرد. با این وجود اکنون اطلاعات جدیدی فاش شده که برخی مشخصات این دستگاه پوشیدنی را مشخص می‌کند.

اطلاعات جدیدی که توسط یکی از کاربران توییتر فاش شده، اپل واچ ۷ را با سایر مدل‌های اخیر اپل واچ مقایسه می‌کند. نکته مهمی که در اطلاعات منتشر شده وجود دارد این است که اپل واچ ۷ از چیپست جدید S7 بهره می‌برد. طبق توضیحات ارائه شده، چیپست این دستگاه در مقایسه با اپل واچ SE تا ۲۰ درصد عملکرد سریع‌تر را ارائه می‌کند. با این وجود نسل جدید ساعت هوشمند اپل در مقایسه با اپل واچ سری ۶ از نظر عملکرد پردازنده تغییر چندانی نکرده است.

در ادامه به وزن این دستگاه پوشیدنی و حافظه داخلی اپل واچ ۷ اشاره شده که مطابق انتظار قبلی ۳۲ گیگابایت خواهد بود. طبق این اطلاعات، مدل آلومینیومی در دو اندازه ۴۱ و ۴۵ میلی متر عرضه خواهد شد که به ترتیب ۳۲ و ۳۸.۸ گرم وزن دارد. همچنین نسخه فولاد ضد زنگ این ساعت در اندازه‌های مشابه به ترتیب ۴۲.۳ و ۵۱.۵ گرم وزن دارد و در نهایت مدل تیتانیومی ۳۷ یا ۴۵.۱ گرم وزن خواهد داشت.

اپل واچ ۷

با این وجود نسل جدید ساعت هوشمند اپل کمی سنگین‌تر از اپل واچ ۶ خواهد بود که با توجه به استفاده از نمایشگر بزرگتر در این مدل‌های جدید کاملا منطقی به نظر می‌رسد.

همانطور که قبلا نیز عنوان شده بود اپل واچ سری ۷ اولین ساعت هوشمند اپل خواهد بود که از گواهی استاندارد IP6X بهره می‌برد. به این ترتیب در مقابل نفوذ گرد و غبار مقاومت می‌کند و حالا می‌توانید با نگرانی کمتری با آن به ساحل بروید؛ البته مقاومت در برابر آب تا عمق ۵۰ متری هم همچنان پابرجا است. همچنین ساعت هوشمند جدید اپل حالا ۳۳ درصد سریع‌تر شارژ‌ می‌شود و به گفته اپل با شارژ ۸ دقیقه‌ای می‌توان از آن به مدت ۸ ساعت استفاده کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی