ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آغاز پیش فروش آیفون ۱۳ از ۲۶ شهریورماه در وب سایت اپل

اپل ۲۶ شهریورماه ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران، به صورت رسمی پیش‌فروش جدیدترین گوشی‌های خانواده آیفون ۱۳ خود را آغاز می‌کند. برخلاف سال گذشته، امسال در هنگام خرید آیفون ۱۳ هر چهار مدل در دسترس ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۶:۱۸

اپل ۲۶ شهریورماه ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران، به صورت رسمی پیش‌فروش جدیدترین گوشی‌های خانواده آیفون ۱۳ خود را آغاز می‌کند. برخلاف سال گذشته، امسال در هنگام خرید آیفون ۱۳ هر چهار مدل در دسترس خواهند بود. کاربرانی که قبل از ساعت مشخص شده به وب سایت اپل مراجعه کرده باشند هنگام ورود با پیغام «زود رسیدید!» مواجه شده‌اند.

پیش‌فروش آنلاین گوشی‌های مورد انتظار اپل که شامل آیفون ۱۳ و ۱۳ مینی و آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس می‌شود از ساعت ۱۶:۳۰ روز ۲۶ شهریورماه آغاز خواهد شد. موج اول فروش در ۳۰ کشور و منطقه انجام می‌شود و عرضه آن‌ها هفته آینده (۲ مهر) آغاز می‌شود. همچنین موج دوم پیش‌فروش در تاریخ ۹ مهر انجام می‌شود و دستگاه‌های خریداری شده مجدد هفت روز بعد (۱۶ مهر) عرضه خواهند شد. برای اطلاع از قیمت این گوشی‌ها در بازارهای مختلف و همچنین پیدا کردن ارزان‌ترین کشور می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید.

خرید آیفون ۱۳

اپل معمولا پیش‌فروش گوشی‌های آیفون را در ساعت ۱۱:۳۱ ظهر آغاز می‌کرد اما از سال ۲۰۱۹، پیش‌فروش گوشی‌های آیفون از ساعت ۱۶:۳۰ آغاز می‌شود.

همانطور که در رویداد شب سه شنبه اپل مشخص شد، تمام مدل‌های جدید آیفون ۱۳ از نظر طراحی به مدل‌های نسل گذشته خود شباهت دارند و دارای لبه‌های صاف، پنل پشت شیشه و افزایش ضخامت کمی برای استفاده از باتری بزرگ‌تر هستند. نکته مهم و ویژگی کلیدی گوشی‌های جدید آیفون استفاده از استفاده از تراشه سریع‌تر A15 Bionic، بهبود دوربین، عمر باتری بیشتر و روزنه دوربین سلفی کوچک‌تر است. همچنین نمایشگر دو مدل پرو از نرخ تازه‌سازی متغیر تا ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. نتایج بنچمارک آیفون ۱۳ پرو اخیرا منتشر شده بود که از بهبود ۵۵ درصدی عملکرد گرافیکی آن خبر می‌داد.

آیفون ۱۳ مینی با قیمت پایه ۶۹۹ دلار، نسخه استاندارد با قیمت ۷۹۹ دلار، آیفون ۱۳ پرو با قیمت ۹۹۹ دلار و در نهایت نسخه پرو مکس با قیمت ۱۰۹۹ دلار روانه بازار خواهند شد. همچنین پیش از این در مطلب دیگری برای راحت کردن خرید آیفون ۱۳ تمام رنگ‌های موجود در این سری را توضیح داده بودیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی