ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

معرفی آیفون 13
تکنولوژی

آیفون ۱۳ پرو مکس با تاخیر وارد بازار می‌شود

پیش فروش گوشی‌های سری آیفون ۱۳ به تازگی شروع شده و قرار بود این محصولات از تاریخ ۲۴ سپتامبر (۲ مهر) در اختیار کاربران قرار بگیرند، اما مدت کوتاهی پس از آغاز پیش فروش، تاریخ ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۰

پیش فروش گوشی‌های سری آیفون ۱۳ به تازگی شروع شده و قرار بود این محصولات از تاریخ ۲۴ سپتامبر (۲ مهر) در اختیار کاربران قرار بگیرند، اما مدت کوتاهی پس از آغاز پیش فروش، تاریخ تحویل آیفون ۱۳ پرو مکس تغییر کرده و به ماه آینده میلادی منتقل شده است. البته برای برخی کشورها تاریخ تحویل مدل‌های دیگر هم با تاخیر همراه شده است.

گوشی‌های جدید ظاهرا با استقبال بالایی از سوی کاربران در کشورهای مختلف روبه‌رو شده‌اند. برای مثال در چین کاربران بیش از ۲ میلیون پیش فروش برای این محصولات ثبت کرده‌اند که بالاتر از ۱.۵ میلیون نسل قبلی به حساب می‌آید. همین تقاضاهای بالا باعث شده زمان عرضه آن‌ها در برخی کشورها با تاخیر همراه شود.

در ایالات متحده تنها یک ساعت پس از شروع پیش فروش این محصولات، تاریخ عرضه آیفون ۱۳ پرو مکس به تعویق افتاد. در حال حاضر اگرچه همچنان تاریخ تحویل اکثر مدل‌ها در این کشور ۲۴ سپتامبر خواهد بود، اما این مسئله درباره گران‌ترین مدل مطرح نیست.

آیفون ۱۳ پرو مکس در فاصله ۶ تا ۱۱ اکتبر (۱۴ تا ۱۹ مهر ماه) در اختیار خریداران قرار می‌گیرد، البته برخی رنگ‌های مدل‌ ۱ ترابایتی دیرتر از این تاریخ هم عرضه می‌شوند. سایر مدل‌ها یعنی آیفون 13، 13 مینی و 13 پرو از همان تاریخ ۲ مهر ماه در اختیار خریداران قرار می‌گیرند.

آیفون ۱۳ پرو مکس

در بریتانیا هم آیفون ۱۳ پرو مکس دیرتر تحویل داده می‌شود و خریداران با تاریخ ۴ تا ۱۱ اکتبر (۱۲ تا ۱۹ مهر ماه) روبه‌رو شده‌اند. البته کاربران در این کشور تنها با تاخیر در عرضه آیفون ۱۳ پرو مکس روبه‌رو نمی‌شوند و چنین موضوعی برای مدل پایه یعنی آیفون 13 هم صادق است.

در کشور چین مدل‌های استاندارد و مینی به موقع تحویل خریداران می‌شوند، اما مدل پرو حداقل دو تا سه هفته دیرتر از انتظار در اختیار افراد قرار می‌گیرد. با توجه به این تاخیرها، انتظار می‌رود گوشی‌های سری آیفون ۱۳ در ابتدا با قیمت‌های بالاتر از تصور در برخی بازارها مانند کشورمان به فروش برسند.

اگرچه نمی‌توان آیفون 13 پرو مکس را پرفروش‌ترین گوشی جدید اپل درنظر گرفت، اما ظاهرا میزان تقاضا برای این گوشی هوشمند غول‌پیکر بیش از انتظار اپل بوده و کوپرتینویی‌ها در تامین تقاضاها با مشکل مواجه شده‌اند. اپل اطلاعاتی درباره تعداد دستگاه‌های تولیدی منتشر نکرده است.

اپل چند روز پیش از گوشی‌های سری آیفون 13 رونمایی کرد. این گوشی‌های هوشمند طراحی مشابه با نسل قبلی‌شان دارند، با این حال به چیپ A15 Bionic و دوربین جدیدی مجهز شده‌اند و طبق بنچمارک‌ها، قدرت بالایی دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی