ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

از این پس اپل واچ SE با کابل شارژ USB-C عرضه می‌شود

مشتریانی که اپل واچ SE را سفارش دهند، به جای کابل شارژ USB-A قبلی یک کابل شارژ USB-C ارتقا یافته دریافت می‌کنند. اپل در حال مهاجرت به سمت کابل USB-C است و باید این کار ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۰

مشتریانی که اپل واچ SE را سفارش دهند، به جای کابل شارژ USB-A قبلی یک کابل شارژ USB-C ارتقا یافته دریافت می‌کنند. اپل در حال مهاجرت به سمت کابل USB-C است و باید این کار را به فال نیک گرفت. ظاهرا همان کابل شارژ سریعی که در جعبه اپل واچ سری ۷ موجود است، در بسته‌بندی اپل واچ SE هم قرار دارد. البته شایان ذکر است نسخه SE از شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند و فقط از کابل یکسان استفاده می‌شود.

به لطف کابل و معماری شارژ جدید در اپل واچ سری ۷، این ساعت هوشمند نسبت به یک اپل واچ استاندارد تا ۳۳ درصد سریعتر شارژ می‌شود. در سایت اپل و صفحه مشخصات اپل واچ SE، کابل شارژ USB-C تایید شده و برای خریداران جدید این قطعه در جعبه موجود است. در حالی که این دو مدل با کابل‌های جدید عرضه می‌شوند، اپل واچ سری ۳ یعنی ارزان‌ترین ساعت کوپرتینویی‌ها هنوز از کابل قدیمی استفاده می‌کند.

چند روز پیش شاهد رونمایی از گوشی‌های سری آیفون ۱۳ بودیم که همچنان از پورت لایتنینگ بهره می‌برند و خبری از پورت USB-C در آن‌ها نیست. که درگاه لایتنینگ همچنان در گوشی کوپرتینویی‌ها دیده می‌شود.

در آیپد و مک‌بوک شاهد استفاده از درگاه USB-C هستیم و این احتمال وجود دارد که در آینده کوپرتینویی‌ها برای آیفون هم به سراغ این پورت بروند. البته شایعات به عرضه آیفون‌های بدون پورت در آینده اشاره می‌کنند که در این صورت، همه کارها را باید بدون کابل انجام داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی