اینتل قبل از عرضه کارتهای گرافیک Arc، چندین بازیساز استخدام کرد
اینتل ظاهرا برنامههای زیادی برای حضور در صنعت سخت افزار مخصوص بازی دارد چرا که چندین فرد در این حوزه شامل مدیران توسعه بازی از شرکتهایی مانند الکترونیک آرتس و AMD را استخدام کرده است. ...
اینتل ظاهرا برنامههای زیادی برای حضور در صنعت سخت افزار مخصوص بازی دارد چرا که چندین فرد در این حوزه شامل مدیران توسعه بازی از شرکتهایی مانند الکترونیک آرتس و AMD را استخدام کرده است. این استخدامها در دورانی صورت گرفته که اینتل برای عرضه اولین کارتهای گرافیک مجزای خود یعنی Arc آماده میشود.
اینتل نشان داده برای ورود به صنعت گیم کاملا جدی است و در حال بازسازی تصویر خود در ذهن کاربران است. جانشین و مدیر بخش بازی و گرافیک اینتل، «اندره برمر» فرد کهنهکار و باتجربهای در صنعت بازی به حساب میآید. برمر در آمازون، پرایم گیمینگ، الکترونیک آرتس، Zynga و LucasArts سابقه فعالیت دارد. مدیر ارشد توسعه ابزارهای بازی و فناوری، «مایکل هیلمن» نیز فردی با تجربه و تاثیرگذار است.
در کنار افراد فوق، اینتل «استیو بل» را به عنوان مدیر ارشد روابط توسعهدهندگان بازی استخدام کرده که ۱۳ سال برای شرکت رقیب یعنی AMD در همین پست سازمانی فعالیت میکرده. همچنین «ریچ کورپس» به عنوان مدیر توسعه اکوسیستم بازی منصوب شده. او نیز حدود ۱۵ سال در AMD به عنوان رییس بخش بازی فعالیت کرده و سابقه خوبی در صنعت گیمینگ دارد.
ساختن یک کارت گرافیک خوب تمام ماجرا نیست و دو رقیب اینتل در بازار کارتهای گرافیک یعنی AMD و انویدیا، اغلب بر اساس کیفیت درایورهایشان با یکدیگر مقایسه میشوند. آنها برای اطمینان از عملکرد مطلوب سختافزارهای خود با توسعهدهندگان بازی همکاری میکنند و اغلب به حمایت از نسخههای بزرگ با فناوری خاص مانند Deep Learning Super Sampling یا FidelityFX Super Resolution میپردازند.
احتمالا استخدامهای جدید اینتل به منظور سطح مشابهی از همکاری با توسعهدهندگان بازی صورت گرفته و همینطور اجرای فناوری XeSS را برای این کمپانی تضمین میکند.
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.