ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل احتمالا به پلتفرم تلویزیون هوشمندش کانال‌های رایگان اضافه می‌کند

کروم کست و دستگاه‌های مجهز به گوگل تی‌وی احتمالا تا پاییز امسال دسترسی به کانال‌های رایگان را ممکن می‌کنند. گوگل در حال مذاکره با ارائه‌دهندگان کانال‌های تلویزیونی رایگان است تا بتواند این امکان را به ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | ۲۳:۱۵

کروم کست و دستگاه‌های مجهز به گوگل تی‌وی احتمالا تا پاییز امسال دسترسی به کانال‌های رایگان را ممکن می‌کنند. گوگل در حال مذاکره با ارائه‌دهندگان کانال‌های تلویزیونی رایگان است تا بتواند این امکان را به پلتفرم تلویزیونی خود بیاورد. این کانال‌ها مانند کانال‌های تلویزیونی سنتی در میان برنامه‌ها تبلیغات نمایش می‌دهند و با این رویکرد می‌توانند کانال‌های خود را رایگان نگه دارند.

ظاهرا کاربران کروم کست از طریق یک منوی اختصاصی مشابه YouTube TV، می‌توانند کانال‌های زنده موجود را مرور و مشاهده کنند. در همین حال دیگر کانال‌ها که با آنتن در دسترس قرار دارند نیز قابلیت نمایش در پلتفرم‌های گوگل را خواهند داشت.

گفته می‌شود این قابلیت شبیه چیزی است که سامسونگ در پلتفرم‌ تلویزیونی‌اش ارائه می‌کند. سرویس تلویزیونی رایگان سامسونگ بسیار محبوب شده و بعد از آن بسیاری از رقبا چنین امکانی را ایجاد کرده‌اند. آمازون و روکو به مشتریان خود اجازه دسترسی به صدها کانال رایگان را داده‌اند و حالا ظاهرا نوبت گوگل است که در این مسیر گام بردارد.

گوگل نمی‌خواهد از رقبا عقب بماند و با آوردن کانال‌های رایگان می خواهد پلتفرم‌های خود را غنی‌تر کند. اضافه کردن برنامه‌‌های رایگان به گوگل تی‌وی، کروم کست و تلویزیون‌های هوشمند مجهز به سیستم عامل، کاربران را از شر سیم‌های اضافی در پشت تلویزیون خلاص می‌کند.

ظاهرا گوگل تصمیم دارد تا پاییز امسال کانال‌های رایگان را به سرویس‌ تلویزیونی خود اضافه کند یا شاید منتظر اضافه شدن این ویژگی توسط شرکایش به تلویزیون‌های هوشمند تا سال آینده بماند. البته هنوز مشخص نیست که گوگل چه کانال‌هایی را به پلتفرم خود اضافه می‌کند.

در دوران همه‌گیری کرونا سرویس‌های استریم فیلم و سریال رشد فزاینده‌ای داشتند و محبوبیت بالایی کسب کردند، به همین دلیل سرمایه‌گذاری بیشتر در این حوزه منطقی به نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی