ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی A13 5G احتمالا با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و قیمتی پایین‌تر از ۲۰۰ دلار معرفی می‌شود

سامسونگ در تلاش است تا گوشی‌های ۵G خود را با قیمت ارزان‌تری به بازار عرضه کند. به گزارش منابع آگاه ظاهرا کره‌ای‌ها روی توسعه موبایل 5G با قیمت مقرون به صرفه و بهره‌مندی از دوربین ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۰

سامسونگ در تلاش است تا گوشی‌های ۵G خود را با قیمت ارزان‌تری به بازار عرضه کند. به گزارش منابع آگاه ظاهرا کره‌ای‌ها روی توسعه موبایل 5G با قیمت مقرون به صرفه و بهره‌مندی از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی کار می‌کنند.

وب سایت «GalaxyClub» با انتشار گزارشی می‌گوید کره‌ای‌ها روی توسعه موبایلی با شماره مدل SM-A136B کار می‌کنند که احتمالا با نام گلکسی A13 5G به بازار عرضه خواهد شد و احتمالا قیمتی پایین‌تر از ۲۰۰ دلار خواهد داشت که برای دستگاهی با پشتیبانی از شبکه 5G قیمت پایینی محسوب می‌شود.

گفنتی است طی چند سال گذشته شاهد قرارگیری دوربین‌های ۶۴ و ۴۸ مگاپیکسلی در گوشی‌های میان رده غول کره‌ای بودیم، اما ظاهرا موبایل جدید قرار است با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی از راه برسد.

پرچمداران جدید سامسونگ یعنی گلکسی S22 و S22 پلاس هردو از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند و همین موضوع دوربین اصلی گلکسی A13 5G را جالب‌تر از همیشه می‌کند. به نظر نمی‌رسد البته حسگر دوربین‌ تمامی دستگاه‌ها مشابه یکدیگر باشد. اما اگر دوربین این موبایل جدید بتواند عملکرد خوبی را از خود به نمیاش بگذارد، می‌تواند فروش خوبی را برای خود رقم بزند. البته این تنها خبر جدید در مورد دوربین گوشی‌های میان رده سامسونگ نیست و گفته می‌شود گلکسی A73 نیز از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. همچنین گفته شده تمام سری گلکسی A سال ۲۰۲۲ از تثبیت کننده نوری یا (OIS) پشتیبانی می‌کنند.

از دیگر مشخصات گلکسی A13 5G می‌توان به باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. سری گلکسی A و M همیشه فروش بالایی را برای کره‌ای‌ها رقم می‌زنند و تعجبی ندارد که سامسونگ از مشخصات خوبی در میان رده‌های خود بهره بگیرد. طی این سال‌ها و با پیشرفت اندروید تمایل کاربران به خرید گوشی‌ها میان رده بیشتر شده و همین باعث شده اکثر سازندگان گوشی توجه ویژه‌ای به این بخش از بازار داشته باشند. رقابت در این رده از گوشی‌ها، به نفع کاربران است و هر کدام از شرکت‌ها برای بدست آوردن سهم بیشتر دستگاه بهتری را روانه بازار می‌کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی