ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت الیمپوس شایعات مربوط به همکاری با سامسونگ را رد کرد

پیش‌تر شایعه شده بود که سامسونگ با شرکت ژاپنی «الیمپوس» روی توسعه دوربین سری گلکسی S22 کار می‌کند. اما این شرکت حالا همکاری با سامسونگ را رد کرده و می‌گوید هیچ خبری برای اعلام کردن ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

پیش‌تر شایعه شده بود که سامسونگ با شرکت ژاپنی «الیمپوس» روی توسعه دوربین سری گلکسی S22 کار می‌کند. اما این شرکت حالا همکاری با سامسونگ را رد کرده و می‌گوید هیچ خبری برای اعلام کردن وجود ندارد.

شایعات مربوط به سری گلکسی S22 از مدت‌ها پیش شروع شد و امروز با گزارشی تازه شاهد انتشار رندرها و مشخصات کلیدی S22 پلاس بودیم. در تیر ماه گفته شده بود که سامسونگ با همکاری الیمپوس از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی روی گلکسی S22 استفاده می‌کند، این برند ژاپنی حالا در گفتگو با Let’s Go Digital اعلام کرده که بین آن‌ها و سامسونگ هیچ نوع همکاری وجود ندارد.

در ادامه وب‌سایت Android Authority هم برای کسب اطلاعات بیشتر به سراغ الیمپوس رفت و از نماینده این شرکت چنین پاسخی گرفت: «تنها اظهارنظر رسمی که می‌توانم داشته باشم این است که از دید ما هیچ چیزی برای گفتن یا اعلام کردن در این باره وجود ندارد.»

شبکه مخابراتی 5G

نکته جالب درباره بیانیه دوم ابهام بیشتری است که نسبت به بیانیه اول در آن دیده می‌شود و عملا احتمال همکاری را رد نمی‌کند. الیمپوس در پاسخ به درخواست مجدد برای شفاف‌سازی درباره این موضوع اعلام کرده که پیرامون شایعات اظهارنظر نمی‌کند.

با تمام این صحبت‌ها، حتی اگر با استناد به گزارش وب‌سایت معتبر Let’s Go Digital فرض کنیم که سامسونگ و الیمپوس با هم همکاری ندارند، این اتفاق به معنای این نیست که آن‌ها قبلا نیز با هم گفتگو نکرده‌اند. از لحاظ فنی این احتمال وجود دارد که الیمپوس در حال حاضر مشغول کار با تولیدکننده موبایل دیگری باشد و نخواهد اطلاعاتی در این زمینه فاش کند.

همکاری میان تولیدکنندگان موبایل و شرکت‌های حرفه‌ای دوربین در سال‌های اخیر به دفعات مشاهده شده است. ویوو و Zeiss، وان پلاس و هاسلبلاد و هواوی و Leica از جمله این همکاری‌ها هستند. تولیدکنندگان گوشی‌ها از طریق این همکاری‌ها وعده ارائه پردازش‌های بهبودیافته، سخت‌افزار بهتر و حالت‌های عکاسی بیشتر را به کاربران ارائه می‌کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی