ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پوشش زنده دیجیاتو: رویداد سرفیس مایکروسافت [تمام شد]

مایکروسافت امروز مراسم سرفیس بعدی‌اش را برگزار می‌کند تا از جدیدترین محصولات سخت‌افزاری‌اش مانند سرفیس پرو ۸ رونمایی کند. ما در دیجیاتو مانند همیشه، این مراسم را به صورت زنده پوشش خواهیم داد. چند هفته ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۷:۵۸

مایکروسافت امروز مراسم سرفیس بعدی‌اش را برگزار می‌کند تا از جدیدترین محصولات سخت‌افزاری‌اش مانند سرفیس پرو ۸ رونمایی کند. ما در دیجیاتو مانند همیشه، این مراسم را به صورت زنده پوشش خواهیم داد.

چند هفته پیش بود که ردموندی‌ها با انتشار دعوتنامه‌ای از برگزاری این رویداد در تاریخ ۳۱ شهریور خبر دادند. اگرچه این کمپانی اشاره‌ای به محصولات حاضر در این مراسم نکرده، اما گمانه‌زنی‌های زیادی در این زمینه وجود دارد و انتظار داریم مایکروسافت دست پر در آن حضور داشته باشد.

یکی از محصولات احتمالی حاضر در این رویداد، سرفیس پرو ۸ خواهد بود که طبق جدیدترین گزارش، احتمالا از نمایشگر ۱۳ اینچی ۱۲۰ هرتزی با حاشیه‌های کمتر از گذشته، دو پورت تاندربولت و همچنین قابلیت تعویض حافظه SSD از راه می‌رسد.

سرفیس بوک ۴ یا سرفیس بوک استودیو دیگر محصول ردموندی‌ها برای رویداد امروز خواهد بود که از سبک طراحی تازه‌ای بهره می‌برد. این لپ‌تاپ احتمالا دیگر به کاربران امکان جداسازی نمایشگر از کیبورد را نمی‌دهد، اما به مشخصات قدرتمندتری نسبت به نسل‌های قبلی مجهز می‌شود.

یکی دیگر از محصولات مراسم سرفیس، نسل جدید گوشی هوشمند ردموندی‌ها خواهد بود. این دستگاه با نام احتمالی سرفیس دوئو ۲، از جدیدترین سخت افزارهای بازار بهره می‌برد، از شبکه 5G و شارژ وایرلس پشتیبانی می‌کند و همچنین دوربین بهتری نسبت به نسل قبلی‌اش خواهد داشت.

دیجیاتو رویداد سرفیس مایکروسافت را به صورت زنده پوشش می‌دهد. مانی قاسمی، کورش چایچی و مریم آگاه در پوشش زنده این مراسم همراه شما خواهند بود. برای مشاهده این رویداد کافیست امروز ساعت ۱۸:۰۰ به همین مطلب مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی