ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت سرفیس Duo 2 احتمالا ۳۱ شهریورماه معرفی می‌شود

مایکروسافت با انتشار پوستری در وب‌سایت خود از برگزاری رویداد آنلاینی با محوریت معرفی محصولی از خانواده سرفیس در تاریخ ۳۱ شهریورماه (۲۲ سپتامبر) در ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران خبر داد. انتظار می‌رود در ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

مایکروسافت با انتشار پوستری در وب‌سایت خود از برگزاری رویداد آنلاینی با محوریت معرفی محصولی از خانواده سرفیس در تاریخ ۳۱ شهریورماه (۲۲ سپتامبر) در ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران خبر داد. انتظار می‌رود در این رویداد ردموندی‌ها از سرفیس Dou 2 رونمایی کنند.

به جز تاریخ و ساعت رویداد و تیزری که احتمالا به سرفیس Duo 2 مربوط می‌شود، اطلاعات بیشتری در وب‌سایت مایکروسافت به اشتراک گذاشته نشده است. مایکروسافت سال گذشته میلادی از گوشی متفاوت سرفیس Duo رونمایی کرد و حالا خودش را برای معرفی نسل جدیدش آماده می‌کند.

تاکنون رندرها و برخی مشخصات دستگاهی منتسب به سرفیس Dou 2 منتشر شده است. براساس شایعاتی که تاکنون در مورد این دستگاه جدید خانواده سرفیس منشتر شده، ظاهرا باید منتظر معرفی سرفیس Dou 2 با چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ و رم ۸ گیگابایتی باشیم.

سرفیس Duo در بازار نتوانست توجه کاربران را به خودش جلب کند و تقریبا یک شکست برای ردموندی‌ها به حساب می‌آید. بنابراین این احتمال وجود دارد که نسل دومی این دستگاه بهبود زیادی را نسبت به نسخه اولیه‌اش تجربه کند. در کنار مشخصات فنی قدرتمند، مایکروسافت باید رابط کاربری این گوشی را هم بهبود دهد، اقدامی که ظاهرا ردموندی‌ها توجه ویژه‌ای به آن نشان می‌دهند.

اواسط مردادماه رندرهایی از سرفیس Duo 2 به اشتراک گذاشته شد که جزئیات جدیدی در مورد طراحی کلی این گوشی مایکروسافت و همچنین ماژول دوربین آن ارائه می‌کرد. براساس رندرها به نظر می‌رسد سرفیس Duo 2 احتمالا مجهز به دوربین سه گانه شامل دوربین اصلی واید، دوربین تله فوتو و دوربین فوق عرض خواهد بود تا در مقایسه با نسل قبلی بتواند تصاویری با کیفیت بالاتر ارائه کند.

البته تجهیز دستگاه به ماژول دوربین بزرگ‌تر در پنل پشتی می‌تواند موضوعی بحث برانگیز باشد،‌ زیرا محصول جدید دیگر نمی‌تواند به صورت ۳۶۰ درجه تا شود. در نتیجه این سبک طراحی شاید استفاده از آن با یک دست را برای کاربران دشوار کند.

درنهایت باید دید

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی