ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کیت ویژه مایکروسافت برای استفاده ساده‌تر توان‌یابان از لپتاپ معرفی شد

مایکروسافت از یک کیت ویژه برای افراد توان‌یاب رونمایی کرده که کار با لپتاپ‌ها و تبلت‌های این کمپانی را ساده‌تر می‌کند. یکی از مشکلاتی که گاه برای برخی از توان‌یاب‌ها در کار با تبلت یا ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۹:۵۷

مایکروسافت از یک کیت ویژه برای افراد توان‌یاب رونمایی کرده که کار با لپتاپ‌ها و تبلت‌های این کمپانی را ساده‌تر می‌کند.

یکی از مشکلاتی که گاه برای برخی از توان‌یاب‌ها در کار با تبلت یا لپتاپ‌ پیش می‌آید، پیدا کردن محل پورت‌ها یا کلیدهای روی کیبورد است. کیتی که مایکروسافت ارائه کرده شامل تعدادی برچسب خاص از جمله مدل‌های برجسته برای کلیدهای کیبورد و برچسب‌هایی برای پیدا کردن ساده‌تر پورت‌ها و دسته‌ای برای باز کردن راحت‌تر لپتاپ‌های هیبریدی (۲ در یک) است. مایکروسافت این کیت را برای سرفیس پرو ۷ و مدل‌‌های جدیدتر، سرفیس لپتاپ ۳ و جدیدتر، سرفیس بوک ۳ و لپتاپ جدید سرفیس استودیو طراحی کرده است. علاوه بر این با سرفیس داک ۲ و کیبورد بلوتوث ویژه طراحان مایکروسافت سازگار است.

برچسب‌های ویژه کیبورد موجب می‌شود پیدا کردن کلیدهای مهم روی کیبورد از طریق لمس آنها ساده‌تر شود. کافی‌ست کاربر، هر یک از برچست‌ها را روی کلید‌هایی که برایش مهم‌تر است بچسباند تا حتی بدون نگاه کردن به کیبورد بتواند جای کلیدها را تنها با لمس آنها بیابد. کیت ارائه شده توسط مایکروسافت همچنین شامل برچسب‌های برجسته‌ای است که در نزدیکی پورت‌‌ها چسبانده می‌شود تا پیدا کردن آنها ساده‌تر شود. به کمک پایه ویژه هم می‌توان پایه لپتاپ‌های هیبریدی یا به اصطلاح کیک استند آنها را راحت‌تر باز کرد.

مایکروسافت هنوز قیمت و زمان عرضه این کیت را اعلام نکرده اما اشاره کرده که این محصول در سال جاری میلادی روانه بازار می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی