ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات پهپاد مویک ۳ پرو فاش شد؛ بهره‌مندی از دو دوربین و افزایش مدت زمان پرواز

به گزارش برخی منابع آگاه پهپاد مویک ۳ پرو نوامبر امسال از راه می‌رسد و قرار است نسبت به نسل قبل خود پیشرفت‌های چشمگیری داشته باشد. ظاهرا پهپاد جدید DJI با افزایش طول عمر باتری ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲ مهر ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

به گزارش برخی منابع آگاه پهپاد مویک ۳ پرو نوامبر امسال از راه می‌رسد و قرار است نسبت به نسل قبل خود پیشرفت‌های چشمگیری داشته باشد. ظاهرا پهپاد جدید DJI با افزایش طول عمر باتری نسبت به نسل از راه می‌رسد و به جای یک دوربین از دو دوربین بهره خواهد برد که می‌تواند صنعت عکاسی هوایی را دستخوش تغییراتی قرار دهد.

هرچند پهپادهای استاندارد DJI پیش از نیاز به تعویض باتری یا شارژ مجدد معمولا فقط نیم ساعت در هوا پرواز خواهند کرد، DroneDJ و Jasper Ellens در گزارش‌های متفاوتی عنوان می‌کنند، مویک ۳ پرو می‌تواند حداکثر ۴۶ دقیقه پرواز کند. همچنین این پهپاد از یک دوربین کامل دیگر با سنسور و لنز مخصوص به خود بهره می‌برد که قابلیت‌های عکاسی بیشتری مانند تله فوتو و زاویه دید گسترده را در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

مویک ۳ پرو

در سال ۲۰۱۸ طرفداران پهپاد می‌توانستند از بین دو دستگاه مویک ۲ پرو با سنسور ۱ اینچی و دیافراگم قابل تنظیم یا مویک ۲ زوم با لنز تله ۲۴ تا ۴۸ میلی متری یکی را انتخاب کنند، اما اکنون مویک ۳ پرو این دو ویژگی را در یک دستگاه ارائه می‌کند. پهپاد جدید DJI در پشت دوربین ۲۴ میلی متری خود یک سنسور چهار سوم بزرگتر دارد و لنز تله آن در مقابل سنسور ثانویه آن قرار گرفته و میدان دید ۱۵ درجه را ارائه می‌کند.

سنسورهای پهپاد به ترتیب ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسلی هستند و ظاهرا توانایی ضبط ویدیو‌هایی با وضوح 5.2K را دارند.

علاوه بر این، به نظر می‌رسد پهپاد مویک ۳ پرو را می‌توان به صورت مستقیم توسط کابل USB-C شارژ کرد و نیازی به بیرون آوردن باتری ندارد. وزن آن نیز نسبت به نسل قبل خود کمی افزایش پیدا کرده و از ۹۰۷ گرم به ۹۲۰ رسیده است.

به عقیده هر دو منبع مویک ۳ پرو به همراه برچسب قیمت ۱۶۰۰ دلار روانه بازار خواهد شد که مویک ۲ پرو نیز اکنون همین قیمت را دارد. همچنین گفته می‌شود که پهپاد جدید از تاریخ ۲۴ آبان عرضه خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مهدی حمزه
    مهدی حمزه | ۳ مهر ۱۴۰۰

    خوب چرا یه کاری نمیکنن مثل سیستم مکانیکی بشه استفاده کرد شامل دینام که بتونه باتری رو شارژکنه عمرپروازیش هم بالا میره

مطالب پیشنهادی