ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل احتمالا ۱۳ مهر مراسمی برای معرفی سخت‌افزارهایش برگزار می‌کند

بر هیچ‌کس پوشیده نیست که گوگل به زودی از پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو بطور کامل رونمایی می‌کند. حالا اطلاعاتی به دست آمده که تاریخ مراسم بعدی Made by Google را ۵ اکتبر مصادف ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۳ مهر ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

بر هیچ‌کس پوشیده نیست که گوگل به زودی از پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو بطور کامل رونمایی می‌کند. حالا اطلاعاتی به دست آمده که تاریخ مراسم بعدی Made by Google را ۵ اکتبر مصادف با ۱۳ مهر اعلام می‌کند. این مراسم احتمالا میزبان چند سخت‌افزار دیگر هم خواهد بود.

وب‌سایت CNET در پستی که حالا حذف و از دسترس خارج شده، اعلام کرده بود که گوگل سیزدهم مهر از محصولات جدیدی مثل Nest پرده برمی‌دارد. البته در این پست گفته شده بود که فعلا اشاره‌ای به معرفی سری پیکسل ۶ نشده است. CNET به فاصله کوتاهی پست خود را پاک کرد و همین مسئله گمانه‌زنی درباره صحت آن را افزایش داده است.

با توجه به این گزارش نمی‌دانیم که گوگل سیزدهم مهر ماه مثل گذشته مراسم Made by Google تمام و کمالی برگزار خواهد کرد یا نه. این رویداد می‌تواند فقط به بلندگوها و لوازم خانگی هوشمند گوگل اختصاص داشته باشد و از سوی دیگر در آن به برخی از سرویس‌های این شرکت از جمله گوگل مپس و گوگل Travel پرداخته شود.

اگر گوشی‌های پیکسل در این مراسم معرفی نشوند، همچنان باید منتظر معرفی آن‌ها در چنین تاریخ‌هایی باشیم، چون گفته شده که پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو احتمالا در تاریخ ۱۹ اکتبر مصادف با ۲۷ مهر راهی بازار می‌شوند. این تاریخ دقیقا دو هفته بعد از ۱۳ مهر است که احتمالا زمان معرفی گوشی‌های گوگل خواهد بود.

اکنون باید منتظر بمانیم تا ببینیم در چند روز آینده چه اطلاعاتی از سوی گوگل یا CNET منتشر خواهد شد. پیکسل‌های جدید امسال با تراشه اختصاصی تنسور عرضه می‌شوند. این تراشه از دو هسته اصلی از نوع Cortex-X1 با فرکانس ۲.۸ گیگاهرتزی، دو هسته با فرکانس ۲.۲۵ گیگاهرتزی و ۴ هسته بهینه با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتزی استفاده می‌کنند. تراشه گوگل با لیتوگرافی ۵ نانومتری ساخته می‌شود.

پیکسل ۶ پرو در قاب عقب از یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک سنسور تله‌فوتوی ۴۸ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی