ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

یک مرجع در کره جنوبی ظرفیت باتری گلکسی S22 را تایید کرد

سری گلکسی S22 احتمالا در ژانویه ۲۰۲۲ معرفی می‌شود و اگرچه هنوز زمان زیادی تا رونمایی از این محصولات باقی مانده، اما ظرفیت باتری نسخه استاندارد آن دو هفته پیش فاش شد و حالا توسط ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۷ مهر ۱۴۰۰ | ۲۰:۴۵

سری گلکسی S22 احتمالا در ژانویه ۲۰۲۲ معرفی می‌شود و اگرچه هنوز زمان زیادی تا رونمایی از این محصولات باقی مانده، اما ظرفیت باتری نسخه استاندارد آن دو هفته پیش فاش شد و حالا توسط یک مرجع کره‌ای تایید شده است.

باتری جدیدی از سامسونگ با شماره مدل EB-BS901ABY توسط مرجع مجوزدهی کره‌ جنوبی تایید شده است. با توجه شماره مدل حاضر، این باتری روی گلکسی S22 استفاده خواهد شد که شماره مدل SM-S901B دارد. ظرفیت این باتری ۳۵۹۰ میلی آمپر ساعت است اما در حالت کلی ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعت اعلام می‌شود. این ظرفیت ۳۰۰ میلی آمپر ساعت نسبت به گلکسی S21 با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی کمتر شده است.

طبق شایعات، گلکسی S22 نمایشگر ۶.۰۶ اینچی خواهد داشت که نسبت به نمایشگر ۶.۲ اینچی گلکسی S21 کوچک‌تر شده است. این خانواده احتمالا به چیپست قدرتمند اگزینوس ۲۲۰۰ مجهز می‌شود اما به‌رغم استفاده از لیتوگرافی پیشرفته، ممکن است عمر باتری کمتری نسبت به گلکسی S21 داشته باشد.

پرچمدار بعدی سامسونگ از دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۵۰ + ۱۲ + ۱۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. این گوشی احتمالا حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، بلندگوی استریو، استاندارد IP68 و فناوری شارژ بی‌سیم خواهد داشت. توانایی شارژ گلکسی S22 به سرعت ۲۵ وات محدود می‌شود، اما گلکسی S22 پلاس و S22 اولترا احتمالا از شارژر ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کنند.

افزون بر این به گزارش نشریه The Elec، سامسونگ SDI و شرکت ATL با همکاری یکدیگر وظیفه تامین باتری سری گلکسی S22 را برعهده می‌گیرند. اگر یادتان رفته، ATL همان شرکتی است که باتری جنجالی گوشی گلکسی نوت ۷ را تامین کرده بود. به دنبال انفجارهای باتری آن گوشی، سامسونگ شرکت ATL را از زنجیره تامین خود کنار گذاشت، اما مدتی است که در گوشی‌های سری گلکسی A و M، گلکسی واچ و گلکسی بادز با این شرکت همکاری می‌کند و حالا ظاهرا نوبت به اصلی‌ترین پرچمدار این کمپانی رسیده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • peyman17
    peyman17 | ۸ مهر ۱۴۰۰

    یک گام عقب تر رفته تو باتری
    هر روز خبرای زیادی از کشفیات و اختراعات جدید تو حوزه باتری میخونیم ولی همگی تو مرحله خبر باقی میمونن و به بازار نمیان
    دلیلش هم مشخصه شرکت ها نمیخوان خودشونو تو زحمت بندازن و نوآوری داشته باشن رفاقت رو به رقابت ترجیح میدن

مطالب پیشنهادی