ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایلان ماسک به جف بزوس: نمی‌توانی با شکایت راهت را به ماه باز کنی

ایلان ماسک از رویکرد جف بزوس برای شکایت از اسپیس ایکس به منظور توقف پروژه‌های این شرکت گلایه کرد. این کارآفرین میلیاردر از رئیس جمهور آمریکا هم ناراضی است چون تسلا را به جلسه خودروسازان ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۷ مهر ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

ایلان ماسک از رویکرد جف بزوس برای شکایت از اسپیس ایکس به منظور توقف پروژه‌های این شرکت گلایه کرد. این کارآفرین میلیاردر از رئیس جمهور آمریکا هم ناراضی است چون تسلا را به جلسه خودروسازان کاخ سفید دعوت نکرده است.

آقای ماسک به‌تازگی در «کنفرانس کد» در کالیفرنیا در پاسخ به سوالی درباره شکایت بلو اوریجین از اسپیس ایکس گفت: «نمی‌توانید با شکایت راه خود را به ماه باز کنید، فرقی هم نمی‌کند که وکلایتان چقدر ماهر باشند.» آمازون همچنین از ماهواره‌های استارلینک اسپیس ایکس به کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا شکایت کرده است.

ماسک در پاسخ به این سوال که آیا تا به حال با بزوس درباره این درگیری‌های حقوقی صحبت کرده یا نه، گفت: «کلامی نه، فقط از طریق توییت.» ماسک در ماه اوت در پستی نوشت بزوس خود را بازنشسته کرده تا شغل تمام وقتی برای شکایت از اسپیس ایکس داشته باشد.

مدیرعامل اسپیس ایکس درباره پرواز زیرمداری بزوس و «ریچارد برنسون» هم گفت سرمایه‌گذاری برای پیشرفت حوزه فضا حتما اتفاق خوبی است، ولی پرواز زیرمداری صرفا یک گام کوچک در جهت حرکت به سمت مدار است.

ایلان ماسک همچنین در همین کنفرانس اظهار داشت که جو بایدن دوستانه‌ترین رئیس جمهور آمریکا نیست. بایدن ماه گذشته از مدیران حوزه خودروسازی دعوت کرده بود تا درباره هدف مشترک تولید خودروهای برقی بحث کنند. این مراسم میزبان مسئولان فورد، جنرال موتورز و «استلانتیس» بود اما تسلا به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده خودروهای برقی به این جلسه دعوت نشد.

یکی از دلایل احتمالی دعوت نشدن تسلا این است که نیروی کار آن‌ها به عضویت اتحادیه‌ها درنیامده‌اند، در حالی که بایدن یکی از طرفداران بزرگ اتحادیه‌هاست. ماسک همچنین مدعی شد که دولت بایدن توسط اتحادیه‌ها کنترل می‌شود. او چندی پیش پس از بازگشت سرنشینان ماموریت Inspiration4 با ارجاع به یکی از سخنان دونالد ترامپ، از جو بایدن با لقب «جو خوابالو» یاد کرده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • 68peyman
    68peyman | ۸ مهر ۱۴۰۰

    امیدوارم تو دوران ریاست جمهوری جو خواب آلود پروژه های ماسک لطمه نبینن

مطالب پیشنهادی