ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمال عرضه هواوی میت ۵۰ در فصل اول ۲۰۲۲ با نسخه 4G اسنپدراگون ۸۹۸

تحریم‌های ایالات متحده عملکرد بخش موبایل هواوی را دچار مشکلات فراوانی کرده، با این حال به نظر می‌رسد این کمپانی برای معرفی نسل بعدی گوشی‌های سری میت آماده می‌شود و می‌خواهد با چند ماه تاخیر، ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۷ مهر ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰

تحریم‌های ایالات متحده عملکرد بخش موبایل هواوی را دچار مشکلات فراوانی کرده، با این حال به نظر می‌رسد این کمپانی برای معرفی نسل بعدی گوشی‌های سری میت آماده می‌شود و می‌خواهد با چند ماه تاخیر، گوشی میت ۵۰ را با نسخه 4G تراشه پرچمدار بعدی کوالکام در اوایل سال آینده میلادی روانه بازار کند.

هواوی که روزی برای تبدیل شدن به برتری تولیدکننده موبایل دنیا تلاش می‌کرد، حالا وضعیت بسیار نامناسبی دارد و حتی در جمع پنج تولیدکننده برتر هم قرار نمی‌گیرد. چینی‌ها دیگر نمی‌توانند قطعات موردنیازشان را تامین کنند، اما همچنان در بخش تحقیق و توسعه با قدرت به فعالیت‌هایشان ادامه می‌دهند.

هواوی دو ماه پیش بالاخره از گوشی‌های سری P50 رونمایی کرد و به نظر می‌رسد تاخیر در معرفی آن‌ها، به سری میت ۵۰ هم می‌رسد. یکی از منابع چینی موثق حوزه فناوری به نام «Digital Station Chat» در جدیدترین پیش‌بینی‌اش گفته هواوی میت ۵۰ در فصل اول ۲۰۲۲ از راه می‌رسد. این گوشی هوشمند به نسخه LTE تراشه پرچمدار بعدی کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۹۸ (یا اسنپدراگون ۸۹۵) مجهز می‌شود.

شایعه اخیر با گزارش‌های گذشته تناقض دارد. هواوی ماه آینده میلادی مراسمی برای رونمایی از جدیدترین محصولاتش برگزار خواهد کرد. در حالی که در ابتدا انتظار می‌رفت این رویداد برای معرفی نسخه بین‌المللی P50 و P50 پرو باشد، چندین هفته پیش گزارشی مبنی بر رونمایی از هواوی میت ۵۰ در این مراسم منتشر شد.

این احتمال وجود دارد که در مراسم بعدی هواوی از این گوشی هوشمند قدرتمند رونمایی شود، اما فاصله طولانی میان معرفی و عرضه‌اش وجود داشته باشد. با این وجود، هنوز کوالکام از اسنپدراگون ۸۹۸ رونمایی نکرده و انتظار داریم در اواخر ۲۰۲۱ دست به چنین کاری بزند. بنابراین یا هواوی میت ۵۰ با تراشه دیگری در مراسم ماه آینده میلادی معرفی می‌شود، یا اینکه باید منتظر رونمایی و عرضه آن در همان فصل اول ۲۰۲۲ باشیم. البته این احتمال هم وجود دارد که هواوی چنین پروژه‌ای را بطور کامل لغو کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی