ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی‌های سری هواوی میت ۵۰ ماه آینده معرفی می‌شوند؟

شرکت هواوی به علت تحریم‌های آمریکا شرایط سختی را می‌گذراند. در گذشته شایعاتی مبنی بر عدم عرضه سری میت ۵۰ منتشر شد که دلیل چنین موضوعی را همین تحریم‌ها عنوان می‌کردند. اما حالا مشاور ارشد ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | ۲۳:۳۰

شرکت هواوی به علت تحریم‌های آمریکا شرایط سختی را می‌گذراند. در گذشته شایعاتی مبنی بر عدم عرضه سری میت ۵۰ منتشر شد که دلیل چنین موضوعی را همین تحریم‌ها عنوان می‌کردند. اما حالا مشاور ارشد «DSCC» ادعا کرده که هواوی همچنان به دنبال عرضه نسل جدید گوشی‌های میت در فصل چهارم ۲۰۲۱ است، بنابراین شاید ماه آینده شاهد رونمایی از آن‌ها باشیم.

هواوی در حال حاضر یک رویداد معرفی جهانی در وین را برای ۲۹ مهر ماه تنظیم کرده و اگرچه هنوز مشخص نیست چه دستگاهی در این مراسم رونمایی می‌شود، اما انتظار داریم چینی‌ها از این رویداد برای معرفی جهانی سری P50 استفاده کنند.

تیزری که هواوی برای مراسم ماه آینده منتشر کرده، دستگاهی را نشان می‌دهد که شبیه P50 پرو است. با این وجود گزارش اخیر چنین موضوعی را زیرسوال می‌برد و بطور غیرمستقیم احتمال معرفی نسل جدید سری میت را مطرح می‌کند. البته با نگاه دقیقتر به عکس منتشر شده، به نظر می‌رسد با دستگاه جدیدی روبه‌رو هستیم.

تیزر هواوی برای رویداد ۲۹ مهر

غول چینی شرایط سختی را می‌گذراند و اگر دستگاه جدید از سری میت هم باشد، انتظار عرضه گسترده آن وجود ندارد و قطعا به صورت محدود روانه بازار خواهد شد. هنوز هیچ کدام از گمانه‌زنی‌ها تایید نشده‌اند و فقط می‌دانیم اواخر ماه آینده هواوی مراسمی برگزار خواهد کرد.

در حال حاضر اطلاعات زیادی از سری میت در دسترس نیست و طراحی و مشخصات آن همگی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. البته انتظار می‌رود مشخصات دوربین شبیه سری P50 باشد و تنها در برخی جزییات کمی بهتر باشد. هواوی گوشی P50 را با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ عرضه می‌کند و احتمال عرضه سری میت نیز با تراشه‌های کوالکام بسیار بالاست.

همه چیز در رویداد ۲۹ مهر ماه مشخص خواهد شد، با این حال احتمالا در همین فاصله باقی مانده هم اطلاعات بیشتری درباره محصولات آینده این کمپانی به اینترنت راه پیدا می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی