ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

«دیجی سرویس» بزرگ‌ترین فروشگاه سامسونگ موبایل ایران را افتتاح کرد

بزرگ‌ترین فروشگاه سامسونگ موبایل ایران در روز پنج‌شنبه ۸ مهر ماه ۱۴۰۰ با حضور اصحاب رسانه و مدیران ارشد دیجی‌سرویس افتتاح شد. دیجی‌سرویس اعلام کرد با افتتاح این فروشگاه قصد دارد تجربه خرید از محصولات ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۹ مهر ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

بزرگ‌ترین فروشگاه سامسونگ موبایل ایران در روز پنج‌شنبه ۸ مهر ماه ۱۴۰۰ با حضور اصحاب رسانه و مدیران ارشد دیجی‌سرویس افتتاح شد. دیجی‌سرویس اعلام کرد با افتتاح این فروشگاه قصد دارد تجربه خرید از محصولات سامسونگ در حوزه موبایل و لوازم جانبی را به استانداردهای جهانی نزدیک‌تر کند.

اگر روز پنج‌شنبه عصر به بازار چارسو سر زده باشید، قطعاً از حضور جمعیت پرشمار در طبقات مختلف این پاساژ شگفت‌زده شده‌اید. این جمعیت مشتاق برای مراسم افتتاحیه بزرگ‌ترین فروشگاه سامسونگ موبایل ایران و مهم‌تر از آن، دیدار با بازیگر محبوب سینمای ایران یعنی «محمدرضا گلزار» به انتظار ایستاده بودند؛ انتظاری که ساعت‌ها به‌طول انجامید.

بزرگ‌ترین فروشگاه سامسونگ موبایل ایران با مساحت بالغ بر ۱۲۰۰ متر مربع در ضلع شمال شرقی طبقه همکف بازار چارسو قرار دارد، جایی که پیش از این هم به فروش محصولات سامسونگ اختصاص داشت اما اکنون به برندشاپ تخصصی موبایل و لوازم جانبی تبدیل شده است. رمضان‌نژاد، مدیر این فروشگاه در مراسم افتتاحیه گفت:

«این فروشگاه تجربه خریدی مطمئن و آسان از جدیدترین محصولات سامسونگ را برای مشتریان فراهم می‌کند. مشتریان از بدو ورود به این فروشگاه با محیطی حرفه‌ای مطممئن جهت مشاوره و معرفی کامل محصولات مواجه خواهند شد.»

در این فروشگاه حدود ۸۰ پرسنل متخصص به تمام سؤالات شما پاسخ خواهند داد، ضمن این‌که می‌توانید تمام محصولات جدید سامسونگ را از نزدیک مشاهده کرده و با آنها کار کنید تا انتخاب هوشمندانه‌تری داشته باشید. نوری، مدیر برند دیجی‌سرویس در همین رابطه به دیجیاتو گفت:

«اتاق Customer Care از بدو ورود مشتری و در مراحل مختلف یعنی پیش از خرید، حین خرید و پس از خرید، به مشکلات آنها رسیدگی می‌کند. این واحد بر اساس استراتژی‌های خدمات تجربه مشتری طراحی شده تا بهترین تجربه خرید را به آنها ارائه کند.»

نوری گفت دیجی‌سرویس چهار برند اصلی یعنی سامسونگ، اپل، نوکیا و شیائومی را وارد می‌کند اما به‌دلیل محبوبیت بالای سامسونگ در ایران، اولین فروشگاه تخصصی خود را برای برند سامسونگ افتتاح کرده است. تمامی گوشی‌های عرضه شده در این فروشگاه از ۱۸ ماه گارانتی دیجی‌سرویس و یک سال بیمه ایران برخوردار هستند. به گفته نوری، دیجی‌سرویس تنها مجموعه‌ای است که گوشی‌های موبایل را با بیمه عرضه می‌کند. البته در حال حاضر لوازم جانبی مثل ساعت‌های هوشمند تحت پوشش بیمه نیستند اما دیجی‌سرویس تلاش می‌کند تا پوشش بیمه را به این محصولات نیز اضافه کند.

فروشگاه سامسونگ موبایل بازار چارسو حداقل در زمان افتتاحیه، نویدبخش یک برندشاپ در سطح استانداردهای جهانی بود. تمام محصولات سامسونگ در حوزه موبایل و لوازم جانبی از جمله گوشی‌های تاشو جدید این شرکت یعنی گلکسی Z Fold3 و گلکسی Z Flip3، ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۴، پدهای شارژ وایرلس و هدفون‌های مختلف در این فروشگاه دیده می‌شدند و اطلاعات پرسنل فروش هم کافی به‌نظر می‌رسید. این فروشگاه بزرگ امکان پشتیبانی همزمان از ده‌ها مشتری را دارد و می‌توانید به‌راحتی تمام محصولات سامسونگ را از نزدیک ببینید و با آنها کار کنید.

مراسم افتتاحیه بزرگ‌ترین فروشگاه سامسونگ موبایل ایران اما با چالش‌هایی نیز همراه بود. حضور محمدرضا گلزار در این مراسم اگرچه به‌لحاظ خبری جذابیت‌های زیادی داشت اما مشکلات اجرایی زیادی را به‌وجود آورد. تجمع بیش از حد جمعیت در بازار چارسو، پروتکل‌های بهداشتی و تأخیر چند ساعته در افتتاح فروشگاه از جمله این موارد بود. با این حال به‌نظر می‌رسد دیجی‌سرویس می‌تواند تجربه خرید محصولات سامسونگ و خدمات پس از فروش را در ایران بهبود بخشد؛ خدماتی که به گفته آنها «بی اما و اگر» خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • MMsoley
    MMsoley | ۹ مهر ۱۴۰۰

    چی بگیم والا، مردم رو نگا چقدر رفتن اونجا واسه دیدن یه سلبریتی، نمیگیم بده نه!!!! ولی اینکه اینقدر کسی رو الکی در ذهن بزرگ کنیم جالب نیست

  • molavy
    molavy | ۹ مهر ۱۴۰۰

    مگه سامسونگ بازارهای آن رو بی خیال نشد به خاطر تحریم
    اینا چی میگن پس

مطالب پیشنهادی