ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپل واچ سری ۷
تکنولوژی

احتمال آغاز پیش فروش اپل واچ سری ۷ از ۱۶ مهر

اپل چند هفته پیش در کنار گوشی‌های سری آیفون ‍۱۳، نسل جدید آیپد مینی و استاندارد، از اپل واچ سری ۷ هم رونمایی کرد، اما اطلاعاتی درباره زمان عرضه آن در اختیار علاقه‌مندان قرار نداد. ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۰

اپل چند هفته پیش در کنار گوشی‌های سری آیفون ‍۱۳، نسل جدید آیپد مینی و استاندارد، از اپل واچ سری ۷ هم رونمایی کرد، اما اطلاعاتی درباره زمان عرضه آن در اختیار علاقه‌مندان قرار نداد. حالا شرکت هرمس، یکی از شرکای اپل برای این ساعت هوشمند جدید از آغاز پیش فرض آن در تاریخ ۱۶ مهر (۸ اکتبر) خبر داده است.

این اطلاعات از طریق خدمات مشتری هرمس بدست آمده‌ و این شرکت در ایمیلی درباره زمان عرضه اپل واچ سری ۷، به چنین موضوعی اشاره کرده. یکی از کاربران توییتر این ایمیل را به اشتراک گذاشته که از آغاز پیش فروش جدیدترین ساعت هوشمند اپل از تاریخ ۱۶ مهر یعنی جمعه پیش رو خبر می‌دهد.

این تاریخ در راستای گفته‌های اخیر یکی از منابع موثق حوزه فناوری به نام «جان پراسر» قرار می‌گیرد. پراسر چند روز پیش از عرضه این ساعت هوشمند در اواسط اکتبر خبر داد که با تاریخ اعلامی هرمس در یک راستا قرار می‌گیرد. اگر پیش فروش ۸ اکتبر آغاز شود، یک هفته بعد از آن باید شاهد شروع ارسال اپل واچ سری ۷ برای کاربران باشیم.

اپل واچ سری 7 در رویداد «کالیفرینا استریمینگ» اپل در ماه سپتامبر معرفی شد، اما در آن زمان اپل تنها به عرضه این محصول در پاییز پیش رو اشاره کرد و اطلاعات دقیقی درباره تاریخ عرضه‌اش در اختیار علاقه‌مندان قرار نداد. با این وجود، نزدیک به دو هفته می‌شود که موجودی اکثر مدل‌های اپل واچ سری ۶ در ایالات متحده به پایان رسیده که همین موضوع می‌تواند نشان‌دهنده عرضه نسل جدیدش در آینده نزدیک باشد.

یکی از دلایل عرضه دیرهنگام این ساعت هوشمند نسبت به دیگر محصولات رویداد کالیفرنیا استریمینگ می‌تواند مربوط به مشکلات تولید باشد. تحلیلگر مطرح محصولات اپل، «مینگ-چی کو» اوایل ماه گذشته میلادی از رفع این مشکلات خبر داد و پیش‌بینی کرد اپل در اواخر سپتامبر تولید را افزایش می‌دهد.

با توجه به اینکه احتمالا کوپرتینویی‌ها در اواخر ماه جاری میلادی مراسم دیگری را برای رونمایی از نسل جدید مک‌بوک پرو و همچنین ایرپاد ۳ برگزار خواهند کرد، عرضه نسل جدید اپل واچ در اواسط اکتبر منطقی به نظر می‌رسد.

اپل واچ سری ۷ قابلیت‌های سلامتی جدیدی ندارد، با این حال مقاومتش افزایش یافته و همچنین از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. قیمت این ساعت هوشمند از ۳۹۹ دلار شروع می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی