ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین تصاویر زنده اپل واچ سری ۷ پیش از عرضه منتشر شد

اپل واچ سری ۷ چند هفته پیش معرفی شد و اگرچه تاریخ دقیق عرضه‌اش اعلام نشده، اما گزارش‌ها از آغاز پیش فروش آن از پایان هفته جاری خبر می‌دهند. حالا اولین تصاویر زنده این ساعت ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۱ مهر ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

اپل واچ سری ۷ چند هفته پیش معرفی شد و اگرچه تاریخ دقیق عرضه‌اش اعلام نشده، اما گزارش‌ها از آغاز پیش فروش آن از پایان هفته جاری خبر می‌دهند. حالا اولین تصاویر زنده این ساعت هوشمند منتشر شده‌اند که عرضه آن در آینده نزدیک را قوت می‌بخشند.

این تصاویر در یک گروه فیسبوک برای علاقه‌مندان به اپل واچ منتشر شد، اما پس از مدتی از روی این شبکه اجتماعی پاک شدند. در پوستر مربوط به این پست نوشته شده بود منتشرکنندگان آن با یک اپراتور کار می‌کنند که مشغول آزمایش اپل واچ سری ۷ پیش از آغاز فروش آن در پاییز است.

همانطور که می‌دانید، اپل در رویداد «کالیفرنیا استریمینگ» از جدیدترین ساعت هوشمندش رونمایی کرد، اما تمام تصاویری که تا به امروز از آن منتشر شده بودند، مربوط به بخش بازاریابی و تبلیغاتی بودند. عکس‌های امروز برای اولین بار این ساعت هوشمند را در دنیای واقعی به تصویر می‌کشند و می‌توانیم به نمایشگر بزرگتر و حاشیه‌های اندک اطراف آن نگاه کنیم.

اپل واچ سری ۷
تصویر تبلیغاتی اپل واچ سری ۷

اگرچه ساعت هوشمند جدید کوپرتینویی‌ها حاشیه‌های کمی اطراف نمایشگرش دارد، اما برخلاف شایعات با لبه‌های تخت روبه‌رو نیستیم. گوشه‌های اپل واچ سری ۷ نسبت به نسل‌های قبل گردتر شده‌اند که ارتباط بهتر نمایشگر و بدنه را در پی دارد.

در کنار نمایشگر بزرگتر، این ساعت هوشمند از استاندارد IPX6 برای مقاومت بهتر در برابر نفوذ آب و گرد و غبار همبهره می‌برد. با این وجود، ظاهرا قطعات داخلی‌اش تغییری نکرده و شاهد استفاده از تراشه یکسان با نسل گذشته‌اش هستیم.

برای اطلاع دقیق‌تر از تغییرات سخت افزاری باید منتظر عرضه اپل واچ سری 7 و بررسی آن باشیم. این احتمال وجود دارد که برخلاف گزارش‌های اخیر، کوپرتینویی‌ها از تراشه متفاوتی در ساعت هوشمند جدیدشان استفاده کرده باشند، هرچند در اینصورت چندین بار در مراسم معرفی‌اش به چنین موضوعی اشاره می‌کردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی