ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نمایش مقاومت گوشی به سبک استیو جابز: پرتاب عمدی نسل اول آیفون مقابل خبرنگاران

یک دهه پس از مرگ استیو جابز، حالا فعالان حوزه فناوری شروع به تعریف خاطرات خود از مدیرعامل سابق اپل کرده‌اند. ظاهرا یکبار وی برای به رخ کشیدن مقاومت گوشی آیفون در مقابل چشمان خبرنگاران، ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۲ مهر ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰

یک دهه پس از مرگ استیو جابز، حالا فعالان حوزه فناوری شروع به تعریف خاطرات خود از مدیرعامل سابق اپل کرده‌اند. ظاهرا یکبار وی برای به رخ کشیدن مقاومت گوشی آیفون در مقابل چشمان خبرنگاران، نمونه اولیه نسل اول آن را به هوا پرتاب می‌کند و دستگاه بعد از برخورد با زمین کماکان سالم باقی می‌ماند.

حرکت جسورانه وی به شکلی در یادها باقی مانده که بعد از سال‌ها از آن به عنوان خاطره‌ای جالب یاد می‌شود. البته اگر آن روز گوشی آیفون بعد از برخورد با زمین برایش اتفاق بدی می‌افتاد، این خاطره می‌توانست به شکل دیگری رسانه‌ای شود!

استیو جابز ده سال قبل در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۱ دیده از جهان فروبست، اما خاطرات بسیاری را از خود به جای گذاشته است. یکی از خبرنگاران وب‌سایت‌های فناوری همزمان با سالروز فوت این مرد نامدار، خاطره‌ای از وی به اشتراک گذاشته که جسارت و اعتماد به نفس تحسین برانگیز او را نشان می‌دهد.

استیو جابز

این خبرنگار می‌گوید هنوز استیو جابز را با شلوار جین آبی و بلوز یقه اسکی به یاد می‌آورد که روی صحنه رفته بود تا گوشی آیفون را معرفی کند. اما آن چیزی که در ذهن وی از استو جابز به یادگار هک شده بود، زمانی است که این مرد نامدار حوزه فناوری برای نشان دادن مقاومت آیفون، در مقابل چشمان خبرنگاران گوشی را به هوا پرتاب کرد و همه حیرت زده منتظر آن بودند که ببینند آیا دستگاه بعد از برخورد با زمین، کار می‌کند یا خیر. استیو جابز مقاومت گوشی آیفون را به همه نشان داد.

در آن جلسه به یاد ماندنی، خبرنگاران وال استریت ژورنال حضور داشتند تا کنفرانس مطبوعاتی را در مورد گوشی آیفون تهیه کرده و با طرح سوالاتی در مورد دستگاه اطلاعات بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهند.

زمانی که سوالی در مورد مقاومت آیفون مطرح شد،‌ استیو جابز مقاومت دستگاه را در عمل به حضار نشان داد و گوشی را به هوا پرتاب کرد تا به زمین بخورد.

معمولا همزمان با نزدیک شدن به تاریخ فوت استیو جابز، فعالان حوزه فناوری برای ادای احترام به وی، خاطراتی را به اشتراک می‌گذارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • min
    min | ۱۳ مهر ۱۴۰۰

    روحش جاودانه♥️

مطالب پیشنهادی