ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Magnus Failure؛ چیزهایی هست که نمیدانی

اگر طرفدار داستان‌های مرموز و پیچیده باشید، بازی Magnus Failure در همان نگاه اول برایتان جذاب خواهد بود. اولین چیزی که در بازی با آن روبرو می‌شوید، فضایی تیره و کاراکتری است که یک کلاه ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۱۲ مهر ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

اگر طرفدار داستان‌های مرموز و پیچیده باشید، بازی Magnus Failure در همان نگاه اول برایتان جذاب خواهد بود. اولین چیزی که در بازی با آن روبرو می‌شوید، فضایی تیره و کاراکتری است که یک کلاه بزرگ و عجیب با جای کلید بر سر گذاشته و به پیام‌های رادیویی گوش می‌کند.

کاراکتر اصلی بازی عاشق سر در آوردن از معماها و کشف کردن است، به همین دلیل سعی می‌کند تا امواج رادیویی مختلف را با یک گیرنده دریافت کرده و پیام‌های رادیویی را گوش کند تا داستان‌های مخفی در آن‌ها را کشف کند. یک روز که در حال انجام این کار است، به پیام عجیبی بر می‌خورد که رمزنگاری شده است.

او این پیام عجیب را دریافت می‌کند و سعی می‌کند کد آن را بشکند اما داستان به همینجا ختم نمی‌شود. با شکستن کد و خواندن پیام اصلی، تصمیم می‌گیرد که به یک سفر ماجراجویانه برود تا فرستنده پیام را پیدا کند و از تمام داستانی که پشت این پیام است، باخبر شود.

هر چند که نمی‌توان جذابیت داستان عجیب و غریب بازی Magnus Failure را ندیده گرفت، اما گیم‌پلی هم بسیار قوی ظاهر شده. گیم‌پلی بازی ترکیبی از ماجراجویی و حل کردن پازل‌ است و کاملا بر اساس تصمیم‌گیری‌های بازیکن جلو می‌رود.

در حقیقت باید در محیط اطراف بگردید تا آیتم‌های مختلف را جمع‌آوری کنید. سیستم امتیازبندی به خصوصی در بازی وجود ندارد و بعضی از آیتم‌ها را هم پس از حل کردن مینی گیم‌ها به دست می‌آورید. تمام این آیتم‌ها برای حل کردن پازل‌های اصلی به کار می‌آیند که کلید حل معمای این پیام مرموز هستند.

پازل‌های بازی کاملا منطقی هستند و در طول بازی با پازلی روبرو نخواهید شد که راه حل عجیب و غریب و دور از ذهنی داشته باشد. متاسفانه خبری از نقشه یا ترتیب‌بندی مراحل نیست اما نمی‌توان این را یک نقطه ضعف به حساب آورد چون خیلی زود تمام مکان‌های موجود در بازی را یاد می‌گیرید.

تجربه‌ کردن تمام گیم‌پلی حدودا چهل و پنج دقیقه زمان می‌برد که بسیار کوتاه است اما در عین حال مفاهیمی که داستان بازی روایت می‌کند، بسیار عمیق هستند. همه چیز مختصر و مفید هستندو وقتی بازی تمام می‌شود، احساس نمی‌کنید که چیزی جا افتاده اما سازندگان بازی اعلام کرده‌اند که قسمت‌های بعدی داستان به بازی اضافه خواهند شد.

طراحی بصری بازی Magnus Failure به شکل یک نقاشی دستی است که به صورت سه بعدی در آمده و در مجموع ترکیب رضایت بخشی را شکل داده است. استفاده از رنگ‌های تیره، نمادهای عجیب و موسیقی پس زمینه در کنار هم کاملا حس یک محیط مرموز و عجیب را به بازیکن منتقل می‌کنند که تاثیر عناصر بازی و داستان را چند برابر می‌کند.

بازی Magnus Failure فعلا در پلتفرم موبایل، فقط برای سیستم عامل اندروید در دسترس است اما احتمالا برای سیستم عامل iOS هم منتشر خواهد شد. در کل می‌توان گفت که این بازی ارزش امتحان کردن را دارد و خصوصا اگر طرفدار بازی‌های پازلی باشید، بازی Magnus Failure انتخاب خوبی برای اضافه شدن به لیست بازی‌هایتان است.

Magnus Failure

Magnus Failure

سازنده: Sons of welder قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 82 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی