ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن بنتو؛ چاقی و لاغری زیر نظر متخصص تغذیه

وقتی صحبت از تنظیم وزن باشد یکی از اولین راه‌هایی که به ذهن افراد می‌رسد رژیم گرفتن است. پروسه‌ی رژیم گرفتن تا چند سال قبل لزوما با مراجعه حضوری به یک متخصص تغذیه آغاز می‌شد ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۱۳ مهر ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

وقتی صحبت از تنظیم وزن باشد یکی از اولین راه‌هایی که به ذهن افراد می‌رسد رژیم گرفتن است. پروسه‌ی رژیم گرفتن تا چند سال قبل لزوما با مراجعه حضوری به یک متخصص تغذیه آغاز می‌شد اما مثل بسیاری از کارهای دیگر، می‌توان به شکل آنلاین رژیم گرفت. اپلیکیشن بنتو که از محصولات گروه کرفس است، رژیم غذایی لاغری و چاقی را به صورت آنلاین در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اپلیکیشن بنتو هم مثل اکثر اپ‌های مرتبط با تنظیم وزن و سلامتی، ابتدا اطلاعات اولیه‌ای که برای محاسبه کالری نیاز دارد را از کاربر دریافت می‌کند. بنابراین پس از ورود به اپ باید جنسیت، سن، وزن فعلی و قد خود را ثبت کنید تا کالری روزانه پیشنهادی برای شما مشخص شود.

بخشی از اپلیکیشن بنتو که شامل ثبت وعده‌های غذایی، مشخص کردن کالری مصرفی و باقی‌مانده و مقدار آب نوشیده شده در یک روز می‌شود، مشابه چیزی است که در اپ‌های کالری شماری مثل کرفس دیده‌ایم. تمام اطلاعاتی که در این بخش وارد می‌کنید به صورت نموداری قابل دسترس هستند و می‌توانید آن‌ها را در بخش داشبورد مشاهده کنید.

بخش کالری شماری اپلیکیشن رایگان است اما اگر بخواهید برنامه غذایی دریافت کنید که تحت نظارت متخصص تغذیه باشد، باید اشتراک تهیه کنید. اپلیکیشن بنتو اشتراک‌های یک تا دوازده ماهه ارائه می‌دهد که قیمتشان از ۳۵ تا ۲۴۰ هزار تومن متغیر است. البته سایر امکانات اپلیکیشن رایگان هستند و حتی بدون خرید اشتراک هم می‌توانید از این اپ استفاده کنید.

مهم‌ترین تفاوتی که در این اپ به چشم می‌خورد، رژیم‌های متنوع است که گستره‌ای از رژیم‌های فستینگ و روزه‌داری تا رژیم‌های مخصوصی مثل رژیم‌های آلکالاین، مدیترانه‌ای، دیتاکس، کتوژنیک و غیره را دربر می‌گیرد. اگر هیچ یک از این رژیم‌ها گزینه‌ی مدنظر شما نیست، می‌توانید یک برنامه‌ی شخصی بسازید.

تمام برنامه‌های غذایی برای لاغری، تثبیت وزن و چاقی کارآمد هستند و برنامه‌ی دریافتی کاملا به هدفی بستگی دارد که کاربر مشخص می‌کند. برای دریافت برنامه باید میزان فعالیت روزانه، گیاهخوار بودن یا نبودن، بیماری‌های خاص، وضعیت حساسیت به مواد غذایی و درجه سختی رژیم خود را تعیین کنید. هر برنامه‌ی غذایی دو روز آزاد هم دارد که می‌توانید هر چیزی دلتان خواست بخورید و رژیم را فراموش کنید.

یک رژیم سخت با غذاهای تکراری و محدود چیزی نیست که بتواند انگیزه‌ی افراد برای کاهش یا افزایش وزن را حفظ کند. اپلیکیشن بنتو راه حل مناسبی برای این مشکل ارائه کرده که کتاب آشپزی نام دارد. در بخش کتاب آشپزی دستور پخت غذاها به همراه کالری و ارزش غذایی ثبت شده که راهنمای کاملی است و تنوع غذایی خوبی هم در آن دیده می‌شود.

در کل اپلیکیشن بنتو، محصولی رضایت بخش است و بخش تریبون تنها بخشی از اپ است که کمی تغییر می‌تواند آن را بهبود دهد. کاربران می‌توانند در این بخش عکس‌ دلخواه، وزن یا عملکرد غذایی و ورزشی خود را با بقیه به اشتراک بگذارند و نظارت بر محتوای این بخش و دسته‌بندی غیر از هشتگ‌ها احتمالا می‌تواند ظاهر بهتری به این بخش بدهد.

بنتو

بنتو

سازنده: گروه کرفس قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 12 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • pars
    pars | ۱۳ مهر ۱۴۰۰

    برای ما لاغر ها که چاق نمیشیم و خیلی سخت چاق میشیم چی پس ؟!

مطالب پیشنهادی