ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت پیکسل ۶ گوگل از طریق فروشگاه خرده فروشی آلمانی فاش شد

تصویر به اشتراک گذاشته مربوط به فروشگاه خرده فروشی آلمانی از عرضه پیکسل ۶ با قیمت ۶۴۹ یورو ( حدود ۷۵۰ دلار) خبر می‌دهد. هرچند گوگل هنوز چنین قیمتی را تایید نکرده است. سری پیکسل ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۱۵ مهر ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۰

تصویر به اشتراک گذاشته مربوط به فروشگاه خرده فروشی آلمانی از عرضه پیکسل ۶ با قیمت ۶۴۹ یورو ( حدود ۷۵۰ دلار) خبر می‌دهد. هرچند گوگل هنوز چنین قیمتی را تایید نکرده است.

سری پیکسل ۶ گوگل در تاریخ ۲۷ مهرماه رونمایی می‌شود و هرچه به این زمان نزدیک‌تر می‌شویم اخبار و اطلاعات بیشتری از گوشی‌های جدید غول جست‌و‌جو منتشر می‌شود.

اطلاعات این خرده فروش آلمانی فقط به پیکسل ۶ مربوط می‌شود و فعلا از پیکسل ۶ پرو اطلاعاتی منتشر نشده و احتمالا در آینده‌ای نزدیک اطلاعات بیشتری به بیرون درز کند. خرده فروشی آلمانی «Saturn» در تبلیعات خود پیش فروش پیکسل ۶ را اعلام کرده و اگر دستگاه جدید گوگل را بین تاریخ‌های ۱۹ تا ۲۷ اکتبر پیش سفارش دهید، یک هدفون Bose با فناوری حذف نویز فعال دریافت می‌کنید. قیمت پیکسل ۶ حدود ۷۴۹ دلار می‌شود و البته ممکن است در آمریکا ۷۹۹ دلار باشد. هدفون Bose700 که با پیکسل ۶ ارایه می‌شود ۳۷۹ دلار قیمت دارد و افرادی که پیش سفارش می‌دهند هدیه خوبی دریافت می‌کنند.

اگر این اطلاعات درست باشد احتمال می‌رود نسخه پیکسل ۶ پرو قیمت نهایی ۸۹۹ یورو داشته باشد که در آمریکا ۱۰۹۹ دلار می‌شود. لازم به ذکر است که قیمت نهایی با آیفون‌های جدید اپل یکسان است و رقابت جدی با گوشی‌های سری آیفون ۱۳ خواهد داشت. گوگل قبلا تاریخ رونمایی از سری پیکسل ۶ در تاریخ ۲۷ مهرماه را تایید کرده بود و با توجه به پیش فروش بین تاریخ‌های ۲۷ مهر تا ۵ آبان (۱۹ تا ۲۷ اکتبر) می‌توان درستی اطلاعات خرده فروشی را امکان داد. پیکسل ۶ از نمایشگر ۶.۴ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۹۰ هرتز و نسخه پرو از نمایشگر ۶.۷۱ اینچی امولد با رزولوشن +QHD و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی