ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات کلیدی سه مدل جدید ساعت‌ هوشمند Amazfit فاش شد

Amazfit در حال کار روی ساعت‌های جدیدی است. تصاویر و مشخصات اصلی ساعت‌های هوشمند جدید به بیرون درز کرده که شامل سه مدل GTR 3 Pro ،GTR 3 و GTS 3 می‌شود. این شرکت برای ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۱۶ مهر ۱۴۰۰ | ۲۳:۵۸

Amazfit در حال کار روی ساعت‌های جدیدی است. تصاویر و مشخصات اصلی ساعت‌های هوشمند جدید به بیرون درز کرده که شامل سه مدل GTR 3 Pro ،GTR 3 و GTS 3 می‌شود. این شرکت برای تاریخ ۱۹ مهرماه از آنها رونمایی می‌کند.

تصاویر و اطلاعات سه مدل مختلف را نشان می‌دهد که از طریق سازنده پوشاک «PassionateGeekz» به دست رسانه‌ها رسیده است. هر سه مدل از ۱۵۰ حالت ورزشی مختلف پشتیبانی‌ می‌کنند و از بدنه‌ای آلومینیومی ساخته شده‌اند. از ویژگی‌ ساعت‌های فوق می‌توان به بلوتوث ۵.۱، سنسور بیومتریک، اندازه‌گیری میزان تنفس، میزان اکسیژن سطح خون، اندازه‌گیری در حالت شنا، پشتیبانی از تماس‌های بلوتوثی، ذخیره سازی موسیقی و موارد دیگر نام برد. نسخه GTR 3 از یک نمایشگر ۱.۳۹ اینچی با وضوح ۴۵۴ در ۴۵۴ بهره می‌برد و باتری ۴۵۰ میلی آمپر ساعتی آن می‌تواند تا ۲۴ روز دوام بیاورد. این مدل مانند نسل قبلی خود در دو رنگ مشکی و خاکستری عرضه می‌شود. تنها نکته جالب اجرای واچ فیس‌های انیمیشنی با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه است.

نسخه GTR 3 Pro به نمایشگر ۱.۴۵ اینچی و نسبت نمایشگر به بدنه ۷۰ درصد مجهز است که دو مدل اسپرت و کلاسیک دارد. نمایشگر این نسخه حاشیه‌های بسیار کم و تراکم پیکسلی ۳۳۱ پیکسل بر اینچ را دارد. در حال حاضر اطلاعات زیادی از نسخه GTS 3 در دست نیست، اما نمایشگر ۱.۷۵ اینچی دارد و در سه رنگ زرد، سفید و مشکی روانه بازار می‌شود. پیش بینی می‌شود نسخه GTS 3 با قیمت حدودی ۲۰۵ دلار عرضه شود. همچنین مدل‌های GTR 3 و GTR 3 Pro به ترتیب با برچسب قیمتی ۲۱۵ و ۲۲۵ روانه بازار شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی