ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

درخواست تجدیدنظر اپل برای حکم دادگاه اپیک گیمز: تاریخ اعمال تغییرات اپ استور به تعویق بیفتد

اپل نسبت به حکم قاضی «گونزالز راجرز» در دادگاه این شرکت با اپیک گیمز درخواست تجدیدنظر کرده است. کوپرتینویی‌ها به‌تازگی از دادگاه منطقه شمال کالیفرنیا خواسته‌اند تا اعمال تغییر در اپ استور به تعویق بیفتد. ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۷ مهر ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۰

اپل نسبت به حکم قاضی «گونزالز راجرز» در دادگاه این شرکت با اپیک گیمز درخواست تجدیدنظر کرده است. کوپرتینویی‌ها به‌تازگی از دادگاه منطقه شمال کالیفرنیا خواسته‌اند تا اعمال تغییر در اپ استور به تعویق بیفتد.

اپل خواستار تجدیدنظر در حکمی است که این شرکت را به تغییر قوانین اپ استور و فراهم‌سازی بستر دسترسی به روش‌های جایگزین پرداخت درون برنامه‌ای ملزم می‌کند. این شرکت می‌خواهد الزام قانونی برای اجرای این تغییرات تا پیش از ماه دسامبر تا زمان رسیدگی به درخواست‌های تجدیدنظر هر دو شرکت به تعویق بیفتد. کوپرتینویی‌ها می‌گویند:

«اپل نگرانی‌های دادگاه درباره ارتباط میان توسعه‌دهندگان و مصرف‌کنندگان را می‌داند و به آن احترام می‌گذارد. این شرکت به دقت در حال کار روی مشکلات پیچیده متعدد است و می‌خواهد ضمن حفظ کارآمدی اپ استور و امنیت و حریم خصوصی کاربران، جریان گردش اطلاعات را بهبود ببخشد. ایجاد تعادل مناسب شاید بتواند به نگرانی‌های دادگاه درباره حکم صادر شده پاسخ دهد.»

قاضی دادگاه اپل و اپیک ۹۰ روز به اپل مهلت داد تا شرایط استفاده از روش‌های پرداخت جایگزین را در اپ استور فراهم کند. این شرکت می‌گوید اعمال تغییر در فروشگاه آن‌ها می‌تواند به موازنه میان توسعه‌دهندگان و مشتریان اپ استور آسیب بزند. اپل مدعی است به تعویق افتادن زمان اجرای حکم باعث می‌شود آن‌ها بتوانند امنیت اپ استور را حفظ کرده و به‌صورت همزمان اصلاحات لازم را اعمال کنند.

سازنده آیفون می‌گوید به تاخیر انداختن زمان اجرای تغییرات، آسیبی به اپیک گیمز وارد نمی‌کند، ولی چنانچه زمان بیشتری برای انجام این اصلاحات به اپل داده شود، آن‌ها می‌توانند ضمن حفظ یکپارچگی اکوسیستم خود، این کار را انجام دهند.

حکم دادگاه طبق زمان‌بندی از تاریخ ۹ دسامبر (۱۸ آذر) اجرایی خواهد شد، اما اگر اپل بتواند درخواست خود را به کرسی بنشاند، دیگر لازم نیست که این تغییرات را تا تاریخ یاد شده اجرایی کند. قاضی راجرز قرار است ۱۶ نوامبر (۲۵ آبان) درخواست اپل را بررسی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی