ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نتیجه یک نظرسنجی: مدل‌های پرو آیفون ۱۳ بیشتر از دیگر گوشی‌های این سری مورد توجه هستند

مشتریان که به دنبال ارتقا یا تغییر گوشی خود به پرچمداران جدید آیفون هستند، علاقه بیشتری به گوشی‌های رده بالاتر یعنی آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس نشان داده‌اند که عمدتا به دلیل ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

مشتریان که به دنبال ارتقا یا تغییر گوشی خود به پرچمداران جدید آیفون هستند، علاقه بیشتری به گوشی‌های رده بالاتر یعنی آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس نشان داده‌اند که عمدتا به دلیل عدم وجود رقبای مستقیم برای این محصولات است.

«سمیک چترجی»، تحلیلگر اصلی «جی‌پی مورگان» در یادداشتی به سرمایه‌گذاران، نتایج یک نظرسنجی از مصرف‌کنندگان ایالات متحده، بریتانیا و چین را به اشتراک گذاشت که میزان علاقه مشتریان به آیفون ۱۳ و اپل واچ سری ۷ را مشخص می‌کند. نتایج این نظرسنجی به صورت کلی نشانه خوبی برای محصولات جدید اپل هستنند.

در میان پاسخ‌دهندگانی که خرید آیفون جدید را اعلام کرده بودند، اکثر آن‌ها (۵۴ درصد) در ایالات متحده گفته بودند که قصد خرید آیفون ۱۳ پرو مکس را دارند. در سایر مناطق نیز چنین چیزی اعلام شده بود و ۴۳ درصد از مصرف‌کنندگان بریتانیایی و ۴۷ درصد از مصرف‌کنندگان چینی اعلام کرده بودند که قصد خرید گوشی ۶.۷ اینچی اپل را دارند.

حدود ۶۵ درصد از کاربران فعلی آیفون اعلام کردند که به دنبال ارتقا به آیفون جدید هستند، در حالی که حدود ۵۰ درصد از کاربران اندروید این موضوع را اعلام کرده‌اند. آمار ارائه شده در این گزارش جهانی هستند و ارتقا یا تغییر علاقه مشتریان در ایالات متحده کمتر از انگلستان یا چین بوده است.

در مورد ویژگی‌های قابل توجه آیفون ۱۳ برای ارتقا، ۲۲ درصد مشتریان به دوربین بهبودیافته، ۱۹ درصد به پشتیبانی از شبکه 5G و ۱۶ درصد به عملکرد گوشی‌های پرچمدار جدید اپل اشاره داشتند. در بریتانیا ۱۹ درصد کاربران همیشه گوشی خود را ارتقا می‌دهند و به گفته ۱۸ درصد مهم‌ترین ویژگی آن عملکرد است. همچنین ۲۲ درصد مشتریان چینی از عملکرد و ۱۷ درصد از شبکه 5G به عنوان دلایل خرید خود یاد کرده‌اند.

علاوه بر این، در بین افرادی که قصد تغییر گوشی خود از اندروید به آیفون را داشته‌اند، عملکرد آیفون ۱۳ به عنوان اصلی‌ترین دلیل این کار اعلام شده است. آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس در بین این دسته از مشتریان به ترتیب محبوب‌ترین گوشی‌های پرچمدار جدید اپل محسوب می‌شود.

پرسشنامه جی‌پی مورگان برای ۵۱۴ مصرف‌کننده ارسال شده که ۲۰۱ نفر کاربر آیفون و ۳۱۳ نفر کاربر اندروید هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی