ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای مشخصات و قیمت ساعت‌های هوشمند امیزفیت GTR 3 Pro ،GTR 3 و GTS 3

رویداد معرفی ساعت‌های جدید امیزفیت (Amazfit) فردا برگزار می‌شود و اکنون به لطف افشاگری «PassionateGeekz»، اطلاعات کامل، قیمت و تصاویر هر سه مدل GTR 3 Pro ،GTR 3 و GTS 3 در دسترس قرار دارد. ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

رویداد معرفی ساعت‌های جدید امیزفیت (Amazfit) فردا برگزار می‌شود و اکنون به لطف افشاگری «PassionateGeekz»، اطلاعات کامل، قیمت و تصاویر هر سه مدل GTR 3 Pro ،GTR 3 و GTS 3 در دسترس قرار دارد. طراحی و اندازه مدل GTR 3 مانند نسل قبلی خود است و حاشیه‌های باریکی روی نمایشگر آن مشاهده می‌شود. حاشیه‌ها از ۴.۳۵ میلی‌متر در نسل قبلی به ۴.۰۵ میلی‌متر کاهش پیدا کرده، اما همچنان از پنل اولد ۱.۳۹ اینچی با وضوح ۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسل بهره می‌برد. باتری نسخه GTR 3 حدود ۴۵۰ میلی آمپر ساعتی است و ۲۴ روز کامل دوام می‌آورد.

مدل بعدی با نام GTR 3 Pro، به یک نمایشگر ارتقایافته ۱.۴۵ اینچی اولد با تراکم پیکسلی ۳۳۱ پیکسل بر اینچ مجهز است، اما اطلاعاتی از وضوح آن در دست نیست. از نظر طراحی این ساعت تفاوتی با نسل قبلی خود ندارد و تنها حاشیه‌های نمایشگر به ۳.۵ میلی‌متر رسیده و ابعاد بدنه نیز کوچکتر از نسل قبلی است.

امیزفیت GTR 3 Pro

اما مدل سوم یعنی GTS 3 از یک نمایشگر ۱.۷۵ اینچی با وضوح ۳۹۰ در ۴۵۰ بهره می‌برد که وضوح آن با افت روبرو بوده. نکته جالب در مورد ساعت‌های جدید امیزفیت سیستم عامل اختصاصی «ZEPP» خواهد بود که عملکردی سریع دارد. انیمیشن‌ها روی آن بسیار روان است و واچ‌ فیس‌ها با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شوند.

امیزفیت GTS 3

اکثر ساعت‌های هوشمند از رفرش ریت پایین‌تری استفاده می‌کنند، بنابراین می‌توان فروش خوبی برای ساعت‌های جدید امیزفیت متصور بود. سیستم عامل جدید از ۱۵۰ حالت ورزشی و اپلیکیشن‌های اسپاتیفای و Home Connect پشتیبانی می‌کند. همچنین ۱۵۰ واچ فیس مختلف برای آن وجود دارد. بدنه هر سه مدل از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و با بندهای سیلیکونی عرضه می‌شوند. ساعت‌های GTR 3 Pro ،GTR 3 و GTS 3 به ترتیب ۲۱۵، ۲۲۵ و ۲۰۵ دلار قیمت خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی