ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تیزر جدید وان پلاس 9RT از نرخ نمونه‌برداری لمسی ۶۰۰ هرتز نمایشگر خبر می‌دهد

وان پلاس 9RT روز چهارشنبه ۲۱ مهرماه در چین رونمایی می‌شود. هفته گذشته این گوشی در سایت وان پلاس چین و JD.com برای پیش خرید در دسترس قرار گرفت، اما حالا تیزر جدید این گوشی ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۱۹ مهر ۱۴۰۰ | ۱۹:۴۵

وان پلاس 9RT روز چهارشنبه ۲۱ مهرماه در چین رونمایی می‌شود. هفته گذشته این گوشی در سایت وان پلاس چین و JD.com برای پیش خرید در دسترس قرار گرفت، اما حالا تیزر جدید این گوشی ویژگی‌های جذاب و فوق‌العاده آن را به نمایش می‌گذارد. ظاهرا گوشی جدید وان پلاس در یک نسخه Hacker Black هم عرضه می‌شود.

پنل جلویی نسخه نسخه Hacker Black یک حفره برای دوربین سلفی دارد و سمت چپ نیز دکمه کم و زیاد کردن صدا مشاهده می‌شود. نکته جالب در این تیزر نرخ لمس ۶۰۰ هرتز نمایشگر گوشی وان پلاس 9RT و تاخیر بسیار پایین آن است. پیش از این در گزارشی به نمایشگر ۶.۵۵ اینچی Fluid AMOLED با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز وضوح فول اچ‌دی پلاس آن اشاره شده بود. نمایشگر گوشی جدید وان پلاس همان E4 ساخته سامسونگ است که اسکنر اثر انگشت زیر آن قرار دارد.

تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸، رم ۸ یا ۱۲ گیگابایتی LPDDR5 و حافظه UFS 3.1 همراه با دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، از دیگر ویژگی‌های گوشی هستند. لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX766 سونی است که دوربین اولترا واید ۱۶ مگاپیکسلی، ۵ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی مونو آن را همراهی می‌کنند. ظاهرا وان پلاس آن را در سه رنگ نقره‌ای، مشکی و آبی عرضه می‌کند.

گوشی جدید وان پلاس از یک سیستم خنک‌کننده بهبودیافته بهره می‌برد که شامل یک صفحه با مساحت ۱۹۰۶۷.۴۴ میلی‌متر مربع می‌شود که وان پلاس ادعا می‌کند بزرگترین صفحه خنک‌کننده در گوشی‌های تولید شده تاکنون است. باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی در کنار پشتیبانی از شارژ ۶۵ واتی برای آن در نظر گرفته شده. احتمالا گوشی جدید وان پلاس قیمتی حدود ۴۸۱ دلار داشته باشد و اواخر ماه جاری میلادی در هند عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی