ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ ویدیویی از نحوه آزمایش مقاومت گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ منتشر کرد

سامسونگ با انتشار ویدیویی، جزئیات جدیدی از نحوه تست مقاومت جدیدترین گوشی‌های تاشو خود یعنی گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ منتشر کرد. البته انتشار چنین ویدیویی چندین ماه پس از معرفی رسمی ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

سامسونگ با انتشار ویدیویی، جزئیات جدیدی از نحوه تست مقاومت جدیدترین گوشی‌های تاشو خود یعنی گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ منتشر کرد. البته انتشار چنین ویدیویی چندین ماه پس از معرفی رسمی و عرضه آن‌ها، کمی عجیب به نظر می‌رسد و این احتمال را مطرح می‌کند که کره‌ای‌ها با انتشار گزارش‌ها درباره ترک خوردن نمایشگر گلکسی زد فلیپ ۳، تصمیم به چنین کاری گرفته‌اند.

در ویدیویی که سامسونگ منتشر کرده، چهار تست مختلف به چشم می‌خورد. یکی از آن‌ها گوشی‌های تاشوی این شرکت را در محفظه محیطی قرار می‌دهد که شامل شرایط محیطی مختلف می‌شود تا از عملکرد مناسب آن‌ها در چنین شرایطی اطمینان حاصل شود.

آزمایش بعدی مربوط به قرارگیری دستگاه‌ها در آب می‌شود. در تست سوم، یک بازوی رباتیک عملکرد قلم S Pen روی نمایشگر سامسونگ گلکسی زد فولد ۳ را آزمایش می‌کند. در پایان هم شاهد آزمایش خم شدن این گوشی‌های هوشمند توسط دستگاه هستیم.

این اولین باری نیست که سامسونگ دست به انتشار ویدیوی تست مقاومت گوشی‌هایش می‌زند. کره‌ای‌ها چندین سال پیش در سال ۲۰۱۲ رباتی را ساخته بودند که روی گوشی‌ها می‌نشست. البته شرکت‌های دیگری هم چنین کارهایی را انجام داده‌اند که برای مثال می‌توان به آزمایشگاه تست آیفون ۶ اشاره کرد که اپل پس از انتشار گزارش‌ها مبنی بر خم شدن این دستگاه، تصمیم گرفت جزئیاتی از فرایند آزمایش استحکام این گوشی هوشمند منتشر کند.

اگرچه به نظر می‌رسد سامسونگ در واکنش به گزارش‌ها مبنی بر ترک خوردن نمایشگر گلکسی زد فلیپ ۳ دست به انتشار چنین ویدیویی زده، اما در آن اشاره‌ای به این موضوع نشده است. طبق برخی گزارش‌ها، نمایشگر این گوشی هوشمند از وسط یعنی دقیقا در جایی که لولا وجود دارد، ترک می‌خورد.

در صورتی که گزارش‌ها درباره ترک خوردن نمایشگر گلکسی زد فلیپ ۳ افزایش پیدا کند، احتمالا سامسونگ نسبت به چنین موضوعی واکنش رسمی نشان می‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی