ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نمایش طراحی و رنگ متفاوت گوشی تاشوی W22 در پوستر تبلیغاتی سامسونگ

سامسونگ روی نسخه چینی گلکسی زد فولد ۳ با نام W22 برای عرضه در بازار چین با رنگ‌های انحصاری کار می‌کند. حالا پوستر این موبایل جدید طراحی ظاهری و ترکیب رنگ W22 را نشان می‌دهد. ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | ۱۴:۱۵

سامسونگ روی نسخه چینی گلکسی زد فولد ۳ با نام W22 برای عرضه در بازار چین با رنگ‌های انحصاری کار می‌کند. حالا پوستر این موبایل جدید طراحی ظاهری و ترکیب رنگ W22 را نشان می‌دهد.

سال گذشته سامسونگ گلکسی زد فولد ۲ را با نام W21 در چین با ترکیب رنگ متفاوت از آنچه در بازارهای جهانی عرضه شده بود،‌ در دسترس کاربران قرار داد. امسال نیز ظاهرا کره‌ای‌ها همین روال را در مورد گلکسی زد فولد ۳ در پیش خواهند گرفت و نسخه‌ مخصوص بازار چین را با ترکیب رنگ متفاوتی با نام W22 به بازار عرضه خواهند کرد.

با توجه به پوستر به اشتراک گذاشته شده از این موبایل جدید،‌ ظاهرا کاربران چینی باید منتظر دستگاهی با رنگ مشکی و لولای طلایی رنگ باشند. روی قلم دستگاه نیز نوار طلایی رنگی دیده می‌شود. با توجه به پوستر به اشتراک گذاشته شده، ظاهرا گوشی تاشو جدید کره‌ای‌ها از طریق شرکت مخابرات چینی Telecom عرضه خواهد شد. در قسمت بالای پوستر تبلیغاتی نیز به همین موضوع اشاره شده و نام شرکت مخابرات چین درج شده است. البته این بدان معنی نیست که سایر اپراتورها از جمله China Mobile و China Unicom نقشی در عرضه گوشی تاشوی W22 نخواهند داشت.

به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد موبایل جدید را در ماه جاری میلادی یا اوایل ماه نوامبر در چین معرفی و به بازار عرضه کند. خیلی بعید به نظر می‌رسد که مشخصات این دستگاه تغییر قابل توجهی نسبت به گلکسی زد فولد ۳ داشته باشد. هرچند این احتمال وجود دارد که گوشی تاشوی W22 با حافظه داخلی بیشتر و پشتیبانی از دو سیم‌کارت عرضه شود.

درنهایت باید دید سامسونگ گوشی تاشوی W22 را با چه مشخصات و ترکیب رنگی در اختیار کاربران چینی قرار می‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی