ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن مای‌جاب؛ همراه قدم به قدم در کاریابی

پیدا کردن شغل کار چندان سختی نیست اما پیدا کردن یک شغل مناسب که با تمام شرایط کارجو هم‌خوانی داشته باشد هم چندان ساده نیست. سال‌ها قبل تنها راه چاره دفاتر کاریابی بودند که هنوز ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

پیدا کردن شغل کار چندان سختی نیست اما پیدا کردن یک شغل مناسب که با تمام شرایط کارجو هم‌خوانی داشته باشد هم چندان ساده نیست. سال‌ها قبل تنها راه چاره دفاتر کاریابی بودند که هنوز هم فعال هستند، اما حالا با وجود گزینه‌هایی مثل اپلیکیشن مای‌جاب می‌توانید این کار را ساده‌تر و سریع‌تر انجام بدهید.

اولین قدم برای جستجوی شغل داشتن یک رزومه‌ی کتبی است که سوابق شغلی و تحصیلی شما در آن نوشته شده و مختصری از تجربه‌ی شما را برای کارفرما توضیح دهد. یکی از نکات مثبت اپلیکیشن مای‌جاب این است که پروسه‌ی کاریابی را از مرحله‌ی اول آغاز می‌کند و نیازی ندارید که برای ساختن رزومه به یک وب‌سایت یا سرویس مجزا مراجعه کنید.

برای ساختن رزومه ابتدا باید در اپ ثبت نام کنید و پس از آن می‌توانید با مراجعه به بخش ایجاد رزومه کارتان را آغاز کنید. مراحل ساختن رزومه ساده هستند و فقط باید اطلاعات لازم را وارد کنید تا در نهایت یک رزومه‌ی شسته رفته تحویل بگیرید. رزومه‌ی شما بدون اطلاعات شخصی در اپ نمایش داده می‌شود و کافرما می‌تواند از این طریق با شما در ارتباط باشد.

بنابراین اپلیکیشن مای‌جاب فقط نیازهای کارجوها را برطرف نمی‌کند و کارفرماها هم می‌توانند نیروی موردنظر خود را جستجو کنند. برای مشاهده‌ی رزومه‌ها ابتدا باید یک آگهی شغلی ثبت کنید تا اجازه دسترسی برای شما صادر شود. علاوه بر این، کارجویان می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی که در آگهی درج می‌کنید با شما تماس بگیرند.

کارجوها هم گزینه‌های متنوعی برای جستجوی شغل دارند. شما می‌توانید عنوان شغلی موردنظرتان را در بخش موقعیت‌های شغلی جستجو کنید اما اگر می‌خواهید جستجوی دقیق‌تری انجام دهید بهتر است از بخش فیلتر استفاده کنید که جنسیت، موقعیت مکانی و نوع همکاری را درنظر می‌گیرد.

هم کارفرما به هنگام ثبت آگهی و هم کارجو به هنگام ساختن رزومه می‌توانند سراغ موقعیت‌های شغلی تمام‌وقت، پاره‌وقت، پروژه‌ای، کارآموزی و کار در منزل بروند و محدودیتی از این بابت وجود ندارد. همچنین می‌توانید از بخش نقشه هم برای جستجوی شغل بر حسب موقعیت مکانی روی نقشه استفاده کنید.

در اپلیکیشن مای‌جاب علاوه بر جستجو برای نیروی کار و موقعیت شغلی، یک گزینه‌ هم برای صاحبان کسب و کار وجود دارد که می‌توانند از این طریق برند، محصول یا خدمات خود را معرفی و تبلیغ کنند. برای این کار کافیست که از گزینه‌ی ایجاد کسب و کار استفاده کنید و فرم مربوط را پر کنید.

برای استفاده از امکانات اپ باید شارژ ریالی داشته باشید اما جای نگرانی نیست زیرا پس از ثبت نام، یک هدیه‌ی ده هزار ریالی به کاربران تعلق می‌گیرد که به واسطه‌ی آن می‌توانید امکانات اپلیکیشن را امتحان کنید و در صورت رضایت حساب خود را مجددا شارژ کنید.

هرچند اپلیکیشن مای‌جاب امکانات خوبی ارائه می‌دهد اما می‌‌توان گفت که تمام این امکانات بیشتر به درد ساکنین شهرهای بزرگ می‌خورند زیرا در شهرهای کوچک‌تر تعداد فرصت‌های شغلی ثبت‌ شده در اپ بسیار کم است و گاها حتی به تعداد انگشتان یک دست هم نمی‌رسد.

مای‌جاب

مای‌جاب

سازنده: مای‌جاب قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 15 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی