ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آمریکا برای اولین بار با عبور از چین، به قطب استخراج بیت کوین دنیا تبدیل شد

براساس داده‌های آماری دانشگاه کمبریج، ایالات متحده برای اولین بار توانسته با عبور از چین به مقصد شماره یک استخراج‌کنندگان بیت کوین در جهان تبدیل شود. به گفته مرکز کمیته سرمایه‌گذاری‌های جایگزین کمبریج، یک سوم هش ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۱ مهر ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

براساس داده‌های آماری دانشگاه کمبریج، ایالات متحده برای اولین بار توانسته با عبور از چین به مقصد شماره یک استخراج‌کنندگان بیت کوین در جهان تبدیل شود.

به گفته مرکز کمیته سرمایه‌گذاری‌های جایگزین کمبریج، یک سوم هش بیت کوین مربوط به ایالات متحده است که نسبت به سپتامبر ۲۰۲۰ افزایش ۴۲۸ درصدی را نشان می‌دهد.

بر اساس اعلام مرکز کمیته امور مالی جایگزین کمبریج، تا ماه جولای ۳۵.۴ درصد از هش بیت کوین به ایالات متحده مربوط می‌شود. حدود دوازده ماه قبل، چین از نظر هش ریت پیشرو بازار بود و اکنون ایالات متحده این جایگاه را از آن خود کرده است. اعمال محدودیت‌های مربوط به استخراج رمزارزها و معاملات مربوط به آنها در چین، این فرصت را به ایالات متحده داده تا بتواند به عنوان قطب استخراج بیت کوین در جهان تبدیل شود.

طی مدت اخیر، بسیاری از استخراج‌کنندگان رمزارز چین را ترک کرده‌اند که از آن به عنوان مهاجرت بزرگ ماینرهای رمزارز یاد می‌شود. تعداد زیادی از استخراج‌کنندگان آمریکا را مقصد نهایی خود انتخاب کرده‌اند.

داده‌های تازه منتشر شده کمبریج میانگین ماهانه سهم چین از هش ریت جهانی را در ماه ژوئیه نشان می‌دهد که تغییری بزرگ از سپتامبر ۲۰۲۰ داشته است. در آن مقطع زمانی چنین حدود ۶۷ درصد بازار استخراج را در اختیار داشت.

«بواز سوبرادو»، تحلیلگر داده‌های فین تک از لندن می‌گوید چین سلطه خود را به صورت کامل در بازار رمزارزها از دست داده است. این در حالی است که آمریکا وضعیت متفاوتی دارد. به عنوان مثال، ایالت‌هایی مانند تگزاس دارای پایین‌ترین قیمت انرژی در جهان هستند. در نتیجه می‌توانند برای استخراج‌کنندگان رمزارز گزینه مناسبی باشند. به علاوه ایالات متحده با منابع انرژی تجدیدپذیر سر و کار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی