ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نماینده مجلس: تدوین طرح صیانت 7هزار ساعت زمان برده و برای تصویب آن مصمم هستیم

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه برای تدوین طرح حمایت از کاربران فضای مجازی، 7 هزار ساعت زمان صرف شده است تاکید کرد مجلس برای تصویب این طرح مصمم است. «مرتضی آقاتهرانی» در شورای ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | ۱۳:۲۱

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه برای تدوین طرح حمایت از کاربران فضای مجازی، 7 هزار ساعت زمان صرف شده است تاکید کرد مجلس برای تصویب این طرح مصمم است.

«مرتضی آقاتهرانی» در شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با اشاره به نقدها و هجمه‌های وارد شده به طرح صیانت گفت:

«برای تدوین این طرح 7هزار ساعت زمان صرف شده و نقدها و هجمه‌های زیادی به آن وارد می‌شود اما اجرای این طرح برای ساماندهی فضای مجازی ضرورت دارد و برای تصویب آن مصمم هستیم، قطعا انجام هر کاری نقدهایی را در پی دارد و این موضوع طبیعی است.»

او اعتقاد دارد برای اجرایی شدن مصوبات به همدلی و همراهی مسئولان در سه قوه نیاز است: «مجلس قانون‌گذار و ناظر است، اگر کسی به مصوبات نقد دارد باید این نقد را منصفانه و مردانه بیان کند، نباید از آرمان‌های خود دست بکشیم، نقد باید با دلایل و اطلاع کافی در آن حوزه بیان شود.»

آقا تهرانی

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر اینکه اگر در حال حاضر چاره‌ای برای ساماندهی فرهنگ و فضای مجازی نیندیشیم، چیزی به‌نام فرهنگ باقی نمی‌ماند، گفت: «کمیسیون فرهنگی ادعای حل تمام مشکلات و معضلات فرهنگی در کشور را ندارد، باید در ابتدا اولویت‌های اساسی در فرهنگ شناسایی شود. سپس اولویت‌ها بر اساس فوریت در دستور کار قرار بگیرد و برای حل چند موضوع مهم تصمیم گرفته شود.»

آقا تهرانی که یکی از مدافعان سرسخت طرح صیانت محسوب می‌شود پیش از این اعلام کرده بود در خصوص بحث هشتاد و پنجی شدن طرح صیانت از کاربران فضای مجازی در یک روز 20 هزار فحش و ناسزا به او داده شده است. همچنین در اظهار نظر دیگری، طرح صیانت را عاملی برای کاهش هزینه‌های مردم عنوان کرده بود زیرا مردم برای استفاده از اپلیکیشن‌هایی مثل تلگرام ناچار به استفاده از فیلترشکن هستند که دسترسی به آن برایشان هزینه دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • محمد پور
    محمد پور | ۲۴ مهر ۱۴۰۰

    جالب اینه شمایی که نماینده مردم هستی حرف مردم رو نمیزنی، مردم دارن بهت دستور میدن اینکارو نکنی ازت تقاضا نمیکنن چون نماینده مردم هستی
    ولی این مدل صحبت کردن و چیزهایی که داریم میبینیم شما از نردبان مردم رفتی بالا و داری دهن کجی میکنی بهشون، بعدش مگه مهمه مردم بهت فحش دادن شما دستور رو اجرا کن چون نه برای مردم بلکه علیه مردم و تو تیم دولت هستی

  • حاتمم مم
    حاتمم مم | ۲۳ مهر ۱۴۰۰

    ۷ هزار ساعت یعنی ۶هزار کشته میدهید به خاطر شورش برای طرح دادید

  • غزاله نجيمى
    غزاله نجيمى | ۲۳ مهر ۱۴۰۰

    بله ۷۰۰۰ ساعت زمان برده تا رانت و اختلاص هایی که از این بابت بوجود میاد رو درست تقسیم کنند.

  • محمد حسین علیجان تبار
    محمد حسین علیجان تبار | ۲۳ مهر ۱۴۰۰

    مشکلی که من با این جور افراد دارم اینه که با مردم شفاف نیستن و بعدش بجای اینکه اعتماد مردم رو بدست بیارن هر کاری که میخوان انجام میدن. قانون هر چه‌قدر درست و کامل باشه اما اعتماد به قانون گزار نباشه اون قانون میشه بدترین قانون.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی