ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

BOE ساخت بزرگ‌ترین کارخانه نمایشگر جهان در چین را آغاز کرد

گروه فناوری BOE ساخت بزرگترین کارخانه نمایشگر جهان را در شهر چینگ‌دائو چین با سرمایه‌گذاری حدود ۱.۲۷ میلیارد دلار آغاز کرده که تولید ماژول‌ نمایشگر‌های موبایل را برعهده خواهد داشت. انتظار می‌رود کارخانه جدید BOE ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

گروه فناوری BOE ساخت بزرگترین کارخانه نمایشگر جهان را در شهر چینگ‌دائو چین با سرمایه‌گذاری حدود ۱.۲۷ میلیارد دلار آغاز کرده که تولید ماژول‌ نمایشگر‌های موبایل را برعهده خواهد داشت.

انتظار می‌رود کارخانه جدید BOE بتواند ظرفیت تولید نمایشگرهای چین را بهبود بخشد که این امر به همین ترتیب باعث افزایش رقابت در بازار نمایشگرهای موبایل خواهد شد. بر اساس وب‌سایت رسمی شرکت و گزارش ChinaDaily، این کارخانه جدید همچنین به شهر چینگ‌دائو چین که در آن مستقر شده است، کمک خواهد کرد تا یک صنعت کلیدی اطلاعات الکترونیکی ملی به همراه پایگاه تحقیق و توسعه و تولید پیشرفته ایجاد کند. گفته می‌شود این کارخانه با سرمایه‌گذاری حدود ۱.۲۷ میلیارد دلار ساخته می‌شود.

کارخانه نمایشگر

کارخانه نمایشگر BOE در منطقه جدید ساحل غربی شهر چینگ‌دائو واقع شده است و پنل نمایشگر دستگاه‌هایی مانند موبایل، تبلت و حتی لپ‌تاپ‌ها را تولید خواهد کرد. انتظار می‌رود اولین دسته از پنل‌های نمایشگر این کارخانه تا پایان سال آینده به بازار عرضه شود. نکته جالب دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد، علاقه این شرکت به تولید کامل گوشی‌های موبایل و سایر محصولات در آینده است.

علاوه بر این، کارخانه جدید همچنین در مارس ۲۰۲۴ به ظرفیت کامل خود خواهد رسید. BOE اظهار می‌کند که تولید انبوه نمایشگرهای موبایل خود را آغاز کرده است و این سایت تولید جدید در چینگ‌دائو به رفع نیازهای بازار ماژول‌های نمایش آن کمک خواهد کرد که در سرتاسر جهان برای نمایشگرهای متوسط تا کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اخیرا اعلام شده بود که شرکت چینی BOE به فهرست تامین‌کنندگان اصلی پنل‌های OLED آیفون ۱۳ اضافه شد و از ماه سپتامبر عرضه تعداد محدودی از نمایشگرهای مدل ۶.۱ اینچی آیفون ۱۳ را آغاز کرده است. امضای قرارداد اپل با BOE می‌تواند ال‌جی دیسپلی و سامسونگ را تحت فشار قرار دهد زیرا این دو شرکت از سال ۲۰۱۷ اصلی‌ترین تامین‌کنندگان نمایشگر OLED آیفون‌ها بوده‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی