ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کاربران کلاب هاوس با Music Mode می‌توانند محتوای صوتی با کیفیت بالاتری را دریافت کنند

کلاب هاوس دارای حالتی به نام «Music Mode» یا «حالت موسیقی» است که به کاربران اجازه ‌می‌دهد بتوانند محتوای صوتی را با کیفیت بالاتر و به صورت استریو از طریق این پلتفرم دریافت کنند. این ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | ۱۹:۴۵

کلاب هاوس دارای حالتی به نام «Music Mode» یا «حالت موسیقی» است که به کاربران اجازه ‌می‌دهد بتوانند محتوای صوتی را با کیفیت بالاتر و به صورت استریو از طریق این پلتفرم دریافت کنند.

این قابلیت کلاب هاوس در بخش «کیفیت صدا» (audio quality) از منوی سه نقطه‌ای بالای صفحه قابل دسترس است که اکنون گزینه جدیدی به نام «موسیقی» (music) به آن اضافه شده است. البته جزئیات زیادی درباره مشخصات صوتی ارائه نشده است اما به گفته کلاب هاوس، کاربران با استفاده از این حالت می‌توانند صدای خود را با کیفیت بالا و به صورت استریو پخش کنند.

کلاب هاوس

همچنین به نظر می‌رسد اهل هنر و علاقه مندان به حوزه موسیقی اکنون می‌توانند از تجهیزات صوتی حرفه‌ای مانند میکروفون USB خارجی برای کار خود استفاده کنند. به گفته کلاب‌هاوس، کاربران همچنین می‌توانند از این حالت در کلیپ‌های از پیش ضبط شده خود نیز استفاده کنند، بنابراین هر محتوایی که توسط حالت موسیقی منتشر شود، کیفیت بسیار خوبی خواهد داشت.

همچنین باید اضافه کرد که این دومین تلاش کلاب هاوس برای افزایش کیفیت صدای کاربران خود در چند ماه گذشته است. اواخر ماه آگوست، ویژگی دیگری برای چت‌های صوتی به این اپلیکیشن اضافه شد که باعث می‌شد صدای بلندگوها از قسمت‌های مختلف اتاق شنیده شود.

علاوه بر حالت موسیقی، برخی تغییرات دیگر نیز در اپلیکیشن کلاب هاوس دیده می‌شود. برای مثال اکنون نوار جستجو به بالای فید صفحه اصلی منتقل شده و کاربران می‌توانند با استفاده از این نوار و ویژگی Wave با دیگر کاربران ارتباط برقرار کنند. به گفته این شرکت، ویژگی‌های جدید در ابتدا برای دستگاه‌های iOS ارائه می‌شود و نسخه اندروید آن نیز به سرعت توسعه داده خواهد شد.

کلاب هاوس در چند وقت اخیر قابلیت‌های زیادی را برای اپلیکیشن خود ارائه کرد که از جمله آن‌ها می‌توان به «Universal Search» برای جستجو در محتوای چت‌روم‌ها، ویژگی «Replay» برای ضبط محتوای صوتی و ویژگی «Clips» برای تهیه فایل ضبط شده ۳۰ ثانیه‌ای از محتوای صوتی با قابلیت اشتراک گذاری برای دیگران اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی