ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تیزر سامسونگ برای رویداد ۲۸ مهر از امکان شخصی‌سازی گوشی‌های تاشو خبر می‌دهد

تیزر ویدیویی جدیدی که از سوی سامسونگ منتشر شده از قابلیت شخصی‌سازی گوشی‌های تاشوی این شرکت خبر می‌دهد. در این ویدیو امکان انتخاب رنگ‌های مختلف دیده می‌شود و قابلیت شخصی‌سازی جدید محصولات سامسونگ را نشان ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

تیزر ویدیویی جدیدی که از سوی سامسونگ منتشر شده از قابلیت شخصی‌سازی گوشی‌های تاشوی این شرکت خبر می‌دهد. در این ویدیو امکان انتخاب رنگ‌های مختلف دیده می‌شود و قابلیت شخصی‌سازی جدید محصولات سامسونگ را نشان می‌دهد.

سامسونگ چهارشنبه همین هفته مصادف با ۲۸ مهر بخش دوم رویداد گلکسی آنپکد را برگزار می‌کند و به‌تازگی تیزری منتشر کرده که احتمالا اشاره‌ای به برنامه‌های این شرکت برای این رویداد دارد. در این تیزر موجودات بامزه‌ای را در محلی به نام استودیوی گلکسی می‌بینیم که با زدن چند دکمه و تکان دادن چند اهرم سه رنگ مختلف را انتخاب و ترکیب رنگی مدنظر خود را ایجاد می‌کنند. با این کار رنگ پیراهن این موجودات عوض می‌شود.

ویدیوی تبلیغاتی سامسونگ در انتها با عبارت Get ready to unfold something unmistakably you تمام می‌شود و کلمه Unfold به وضوح به موبایل‌های تاشوی این شرکت اشاره دارد. این ویدیو نشان می‌دهد که کاربران به‌زودی می‌توانند در هنگام سفارش، ترکیب رنگی محصول را به‌طور اختصاصی انتخاب کنند تا دستگاه دقیقا مطابق سلیقه آن‌ها ساخته شود.

سه رنگی که در این ویدیو به آن‌ها اشاره شده احتمالا مربوط به لولا، فریم و شیشه پنل پشتی است. سامسونگ با این تبلیغ می‌خواهد بگوید با این شخصی‌سازی امکان خرید موبایلی را دارید که مخصوص خودتان است. با این حال، فعلا جزئیات بیشتری در این زمینه ارائه نشده است.

سامسونگ پیش‌تر درباره رویداد چهارشنبه خود گفته بود فناوری باید نشان‌دهنده شخصیت خاص هر فرد باشد. در نتیجه، از همان ابتدا حدس زده می‌شد که شاهد عرضه نسخه‌های جدید و رنگ‌های تازه‌ای برای محصولات فعلی این شرکت باشیم. البته کره‌ای‌ها می‌توانند در این مراسم از نرم‌افزارها و خدمات جدید خود هم رونمایی کنند.

سامسونگ مدت‌هاست روی پلتفرم‌هایی مثل Health کار می‌کند و سعی دارد کاربران بیشتری را به استفاده از این سرویس‌ها ترغیب کند. رویداد ۲۸ مهر می‌تواند محل مناسبی برای اشاره به این خدمات باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی