ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ از برگزاری بخش دوم رویداد گلکسی آنپکد در تاریخ ۲۸ مهر خبر داد

سامسونگ دعوت‌نامه رویدادی به نام Galaxy Unpacked Part 2 را برای رسانه‌ها ارسال کرده که در تاریخ ۲۸ مهر (۲۰ اکتبر) ساعت ۱۷:۳۰ به وقت ایران برگزار می‌شود. با توجه به نام این رویداد انتظار ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۱ مهر ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۰

سامسونگ دعوت‌نامه رویدادی به نام Galaxy Unpacked Part 2 را برای رسانه‌ها ارسال کرده که در تاریخ ۲۸ مهر (۲۰ اکتبر) ساعت ۱۷:۳۰ به وقت ایران برگزار می‌شود. با توجه به نام این رویداد انتظار داریم که به جای محصولات پرچمدار شاهد نسخه جدید دستگاه‌های قدیمی و چند محصول کوچک دیگر باشیم.

وب‌سایت خبری سامسونگ در خصوص این مراسم به شخصی‌سازی‌هایی برای دستگاه‌های گلکسی اشاره کرده است. این شرکت می‌گوید: «کاربران ما چندوجهی هستند و به روش‌های جذاب و منحصر به فردی زندگی می‌کنند. بنابراین فناوری مورد استفاده آن‌ها باید نشان‌دهنده شخصیت خاص خودشان باشد. ۲۸ مهر به رویداد گلکسی آنپکد پارت ۲ بیایید تا ببینید سامسونگ چگونه از طریق فناوری، تجربه‌های جدیدی را برای به نمایش گذاشتن ویژگی‌های خاص هر فرد به وجود می‌آورد.»

فعلا اطلاعات بیشتری درباره این مراسم منتشر نشده اما با توجه به پوستر رنگارنگ رویداد می‌توانیم منتظر نسخه‌های جدید گوشی‌های فعلی این شرکت از جمله گلکسی زد فلیپ ۳ باشیم. افزون بر این، پیش‌بینی می‌شود که نسخه فن ادیشن گلکسی S21 با نام گلکسی S21 FE هم معرفی شود.

این گوشی نسخه ارزان‌تر خانواده گلکسی S21 خواهد بود که برخی ویژگی‌های این سری را برای کاربرانی که نمی‌خواهند به اندازه پرچمدارها هزینه کنند، به ارمغان می‌آورد. با این حال، مشخص نیست که گلکسی S21 FE در سال ۲۰۲۱ راهی بازار می‌شود یا نه. سامسونگ اخیرا به گوشی‌های میان‌رده مثل گلکسی A52 اتکای زیادی پیدا کرده و با توجه به موفقیت آن‌ها احتمالا برای معرفی گلکسی S21 FE عجله‌ای ندارد.

از سوی دیگر، این شرکت ممکن است در آنپکد پارت ۲ بر حوزه نرم‌افزار و خدمات تمرکز کند. این شرکت مدت‌هاست سعی دارد پلتفرم‌هایی مثل Health را توسعه دهد و این رویداد می‌تواند محل مناسبی برای معرفی طرح‌های جدید سامسونگ باشد. کره‌ای‌ها حتی ممکن است در این مراسم به بررسی تغییرات آتی One UI بپردازند و از قابلیت‌هایی پرده بردارند که در آینده به گوشی‌ها و تبلت‌های این شرکت می‌آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی