ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کاربران اپل واچ سری ۷ از عدم نمایش آیکون اپ‌های شخص ثالث روی نمایشگر خبر می‌دهند

عرضه نخستین مدل‌های اپل واچ سری ۷ آغاز شده ولی عده‌ای از کاربران می‌گویند دستگاه آن‌ها از همان ابتدا مشکل داشته و آیکون اپلیکیشن‌های شخص ثالث را نشان نمی‌دهد. البته جای آیکون این برنامه‌ها در ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۰

عرضه نخستین مدل‌های اپل واچ سری ۷ آغاز شده ولی عده‌ای از کاربران می‌گویند دستگاه آن‌ها از همان ابتدا مشکل داشته و آیکون اپلیکیشن‌های شخص ثالث را نشان نمی‌دهد. البته جای آیکون این برنامه‌ها در watchOS وجود دارد اما انگار نامرئی هستند.

مشکل اپلیکیشن‌های شخص ثالث اپل واچ سری ۷ اولین بار توسط توسعه‌دهنده‌ای گزارش شد که روی محصولات مرتبط با اکوسیستم اپل کار می‌کند. او می‌گوید شبیه‌ساز Xcode آیکون برنامه‌ها را به درستی نشان می‌دهد اما وقتی از روی خود دستگاه به صفحه نگاه می‌کنید، نمی‌توانید این برنامه‌ها را ببینید.

عده‌ای معتقدند که این مشکل مربوط به ابعاد جدید صفحه و رزولوشن آن است، چون آیکون اپلیکیشن‌ها در ساعت‌های قدیمی‌تر حتی با watchOS 8 به درستی نشان داده می‌شوند. از سوی دیگر، این مشکل می‌تواند مربوط به باگی در سمت سرور اپ استور باشد که بخشی از اجزای اپلیکیشن‌ها (در این‌جا آیکون آن‌ها) را حذف می‌کند.

این مشکل حالا ظاهرا برطرف شده است. برای رفع این باگ می‌توانید منتظر به‌روزرسانی اپلیکیشن‌ها بمانید یا خودتان به‌صورت دستی برنامه‌ها را حذف و دوباره نصب کنید. وقتی برنامه مجددا نصب شد، آیکون آن‌ها روی صفحه ظاهر می‌شود. همچنین برای حل موقتی این مشکل می‌توانید حالت نمایش صفحه خانگی را به List تبدیل کنید. در این حالت هم آیکون‌ها نامرئی هستند اما با مشاهده نام برنامه‌ها می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

اپل واچ سری ۷ حدود یک ماه پیش رسما معرفی شد و دو نسخه ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری دارد. حاشیه اطراف نمایشگر این دستگاه کمتر شده و ضخامت آن تنها ۱.۷ میلی‌متر است. ساعت هوشمند جدید اپل حالا ۳۳ درصد سریع‌تر از قبل شارژ می‌شود و اپل می‌گوید با ۸ دقیقه شارژ‌ می‌توان به مدت ۸ ساعت از آن استفاده کرد.

این محصول با قیمت پایه ۳۹۹ دلار در رنگ‌های مشکی، طلایی، آبی، قرمز و سبز به دست کاربران می‌رسد و عرضه آن به تازگی آغاز شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی