ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

کراس اور برقی جنرال موتورز ۱۰ هزار دلار از تسلا ۳ ارزان‌تر خواهد بود

جنرال موتورز با قدمت بیش از 100 سال قصد دارد تا تسلای تازه کار اما قدرتمند را به چالش اساسی بکشد. حالا این شرکت قصد دارد تا یک کراس اور برقی با قیمت 30 هزار ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | ۱۸:۱۵

جنرال موتورز با قدمت بیش از 100 سال قصد دارد تا تسلای تازه کار اما قدرتمند را به چالش اساسی بکشد. حالا این شرکت قصد دارد تا یک کراس اور برقی با قیمت 30 هزار دلار روانه بازار کند که در حدود 10 هزار دلار از تسلا مدل 3 ارزان تر است.

جنرال موتورز به عنوان یکی از کهنه کاران صنعت خودروسازی دارای بیشترین نمایندگی و خدمات پس از فروش در سرتاسر آمریکای شمالی است و انتظار می‌رود که بتواند محصول خود را با قیمت پایین‌تر از تسلا روانه بازار کند.

در سال 2009 جنرال موتورز پس از بحران‌های شدید مالی اعلام ورشکستگی کرد و این مسئله باعث شد تا دولت آمریکا در حدود 50 میلیارد دلار هزینه کند که بخشی از آن نیز مربوط به برقی سازی محصولات این شرکت تا سال 2035 میلادی است.

انتظار می‌رود که بیش از 30 مدل جدید تمام برقی روانه بازار شود.

جنرال موتورز در سال گذشته اعلام کرد که بیش از 3000 هزار مهندس جدید استخدام کرده که به این شرکت کمک خواهند کرد تا از نظر فن آوری چیزی از دیگر رقبا کم نداشته باشد.

جنرال موتورز در سال 2017 میلادی سیستم کمک رانندگی هوشمند خود را در مدل کادیلاک CT6 استفاده کرد که قابلیت های بیشتری به نسبت سیستم رانندگی خودران شرکت تسلا دارد.

cadillac ct6
سدان لوکس و پرچمدار کادیلاک CT6 که قرار است قربانی سیاست جدید جنرال موتورز در حذف 6 مدل سدان شود

جنرال موتورز نسل جدید سیستم رانندگی خودران خود را در سال 2023 میلادی روانه بازار خواهد کرد. مهندس جی ام همچنین در حال کار بر روی افزایش برد حرکتی محصولات برقی خود است و در کنار آن برای کاهش هزینه و ایجاد مراکز تولید جدید باتری اقدام کرده است.

2017-chevrolet-bolt_100545516_m

در چند وقت اخیر جنرال موتورز ایام بسیار سختی را پشت سر گذاشته است و مجبور شده بیش از 150 هزار دستگاه شورلت بولت برقی را به علت مشکل باتری فراخوان کند.

بیش از 12 دستگاه شورلت بولت در چند وقت اخیر آتش گرفته است.

در حال حاضر ارزش کلی شرکت تسلا در حدود 10 برابر جنرال موتورز است.

در حال حاضر شورلت بولت چهارمین محصول برقی پر فروش در بازار ایالات متحده آمریکا است. هر 3 رده اول متعلق به تسلا است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی