ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل احتمالا ناچ نمایشگر مک‌بوک پرو M1X را در تصاویر تبلیغاتی مخفی می‌کند

شایعه‌ای که چند روزی است درباره وجود ناچ در بالای نمایشگر مک‌بوک پرو منتشر شده، ظاهرا ماه‌ها پیش توسط یک منبع آگاه چینی به سطح اینترنت راه پیدا کرده بود. او که منبع اطلاعات بیشتری ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۰

شایعه‌ای که چند روزی است درباره وجود ناچ در بالای نمایشگر مک‌بوک پرو منتشر شده، ظاهرا ماه‌ها پیش توسط یک منبع آگاه چینی به سطح اینترنت راه پیدا کرده بود. او که منبع اطلاعات بیشتری درباره لپ‌تاپ جدید اپل بوده می‌گوید کوپرتینویی‌ها در بازاریابی مک‌بوک پرو از تصاویری استفاده می‌کنند که ناچ را تا حدی مخفی می‌کند.

کاربر ty98 در ماه اوت در پستی در انجمن گفتگوی چینی v2ex گفته بود مدل‌های جدید مک‌بوک پرو ناچ دارند. او که مدعی است اطلاعات دقیقی نسبت به لپ‌تاپ‌های اپل دارد و حتی کیس و بسته‌بندی مک‌بوک پرو را دیده، گفته بود این محصولات به وب‌کم 1080p مجهز می‌شوند اما فاقد فیس آیدی خواهند بود.

این منبع در پستی نوشت: «امروز بسته‌بندی [مک‌بوک پرو] را دیدم. واضح بود که بخش بالایی دستگاه در تصویر تاریک است. اگر با دقت به تصویر نگاه نکنید، اصلا نمی‌توانید ناچ را ببینید.» اپل در گذشته پتنت‌هایی برای استفاده از ناچ در مک‌بوک پرو ثبت کرده بود و دیروز هم تصویری از طراحی این دستگاه منتشر شد.

کاربر ty98 در ادامه در خصوص مک‌بوک پرو بعدی گفت این دستگاه حسگر نور محیطی خواهد داشت و برای صفحه نمایش از پنل Mini-LED استفاده می‌کند. لپ‌تاپ جدید اپل بسیار ضخیم و سنگین‌تر از نسل‌های قبلی است. بالاترین پیکربندی این دستگاه با ۳۲ گیگابایت رم و ۴ ترابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود.

چیپست جدید مک‌بوک پرو از دو فن بزرگ بهره می‌برد. تاچ‌بار حذف شده ولی در عوض شاهد حضور مگ‌سیف، درگاه HDMI و کارت‌خوان حافظه SD خواهیم بود. این منبع آگاه می‌گوید حاشیه‌های اطراف صفحه باریک‌ هستند اما نه آن قدر باریک که برخی انتظار دارند. به‌علاوه، در زیر نمایشگر دیگر خبری از برند مک‌بوک پرو نیست.

این کاربر امروز هم در پست جدیدی تصویری از طراحی تراشه M1X را منتشر کرده که ظاهرا قرار است در مک‌بوک پرو به کار گرفته شود. اپل ساعت ۲۰:۳۰ امشب رویدادی برگزار خواهد کرد تا از جدیدترین نسل لپ‌تاپ‌های خود پرده بردارد. ما هم در دیجیاتو این مراسم را به‌طور کامل برای شما پوشش می‌دهیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی