ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

2022 macbook air
تکنولوژی

مک‌بوک ایر ۲۰۲۲ احتمالا با ناچ نمایشگر روانه بازار می‌شود

دو روز پیش گزارشی مبنی بر تجهیز نسل جدید مک‌بوک پرو به ناچ نمایشگر منتشر شد و حالا منبع همان گزارش، گفته اپل در نسل بعدی مک‌بوک ایر که در سال ۲۰۲۲ معرفی می‌شود هم ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

دو روز پیش گزارشی مبنی بر تجهیز نسل جدید مک‌بوک پرو به ناچ نمایشگر منتشر شد و حالا منبع همان گزارش، گفته اپل در نسل بعدی مک‌بوک ایر که در سال ۲۰۲۲ معرفی می‌شود هم از چنین سبک طراحی استفاده خواهد کرد.

به گفته منبعی با نام «Ty98»، مک‌بوک ایر ۲۰۲۲ هم با ناچ نمایشگر معرفی و روانه بازار می‌شود. به گفته وی، مک‌بوک ایر جدید سبک‌تر و نازک‌تر خواهد بود و از طراحی جدید با لبه‌های گرد بهره می‌برد و ظاهر بسیار بهتری خواهد داشت. شایان ذکر است طراحی فعلی مدت‌هاست که تغییر نکرده و دست نخورده باقی مانده است.

مینگ چی کو، تحلیلگر نام آشنای محصولات اپل قبلا گفته بود مک‌بوک ایر جدید طراحی کاملا تازه‌ای خواهد داشت که شبیه مک‌بوک پرو ۲۰۲۱ خواهد بود. مک‌بوک پرو ۲۰۲۱ در مدل‌های ۱۴ و ۱۶ اینچی احتمالا با نمایشگر Mini-LED و لبه‌های تخت از راه می‌رسد.

طبق گزارش‌های گذشته، مک‌بوک ایر جدید از اپل سیلیکون سریعتر و شارژ مگ‌سیف بهره می‌برد. به باور کو، در صورتی که تولید مک‌بوک ایر M1 متوقف شود، مدل جدیدش با قیمت پایه ۹۹۹ دلار از راه می‌رسد، اما اگر این محصول همچنان در بازار فروخته شود، احتمالا اپل قیمتش را کاهش می‌دهد.

به گفته کو، نمایشگر Mini-LED مورد استفاده در نسل جدید مک‌بوک ایر توسط شرکت چینی BOE تامین می‌شود، اما نسل بعدی مک‌بوک پرو از نمایشگر تولید شده توسط شرکت‌های ال‌جی، شارپ و GIS (زیرمجموعه فاکسکان) بهره می‌برد. بنابراین شاید با اختلاف کیفیت میان صفحه نمایش این لپ‌تاپ‌های اپل روبه‌رو شویم.

اپل آخرین بار مک‌بوک ایر را در نوامبر ۲۰۲۰ با چیپ M1 بروزرسانی کرد و احتمالا نسل جدیدش با تراشه M2 در اواسط ۲۰۲۲ از راه می‌رسد. البته امروز منتظر رونمایی از مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی جدید هستیم که دیجیاتو این مراسم را بطور زنده پوشش می‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی