ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ احتمالا تامین نمایشگر اولد گلکسی A73‌ را به شرکت‌‌های چینی واگذار می‌کند

سامسونگ ظاهرا قصد دارد تامین نمایشگر اولد موردنیاز گلکسی A73 را به شرکت‌های چینی BOE و CSOT واگذار کند. در این صورت با تامین نمایشگر با قیمت پایین‌تر توسط چینی‌ها، حاشیه سود کره‌ای‌ها افزایش پیدا ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

سامسونگ ظاهرا قصد دارد تامین نمایشگر اولد موردنیاز گلکسی A73 را به شرکت‌های چینی BOE و CSOT واگذار کند. در این صورت با تامین نمایشگر با قیمت پایین‌تر توسط چینی‌ها، حاشیه سود کره‌ای‌ها افزایش پیدا می‌کند.

سری گلکسی A برای سامسونگ بسیار مهم است. موبایل‌های میان‌رده در سراسر جهان محبوب هستند و با بهره‌مندی از ویژگی‌های قابل توجه،‌ قیمت مناسب و رقابتی دارند. در این بین گوشی‌های گلکسی A فروش بسیار خوبی دارند و به همین دلیل سامسونگ هر سال استراتژی را دنبال می‌کند تا به فروش بیشتر دستگاه‌های این سری کمک کند و بتواند همچنان در بازار رقابتی حرفی برای گفتن داشته باشد.

تاکنون شایعه‌های مختلفی در مورد نسل بعدی سری گلکسی A منتشر شده‌اند و ظاهرا کاربران باید منتظر تغییرات امیدوار کننده‌ای باشند. حالا به نظر می‌رسد سامسونگ گامی در جهت بهبود حاشیه سود خود در این دستگاه‌ها برمی‎‌دارد و گلکسی A73 را با نمایشگر تولید شده توسط شرکت‌های چینی روانه بازار می‌کند.

براساس گزارش منتشر شده از سوی منابع آگاه در کره جنوبی، سامسونگ در حال بررسی استفاده از پنل‌های OLED چینی برای گلکسی A73 است. این در حالی است که تا به امروز سامسونگ دیسپلی تمام پنل‌های اولد مورد استفاده در گوشی‌های هوشمند را تامین می‌کند.

انتظار می‌رود سامسونگ بتواند پنل‌های OLED را با قیمت پایین‌تری از طریق BOE و CSOT تهیه کند. گفته می‌شود این دو شرکت در حال توسعه پنل‌ اولد برای گلکسی A73 هستند.

سامسونگ هنوز در مورد تامین کنندگان نمایشگر تصمیم نهایی را نگرفته. ممکن است این شرکت، پنل‌های ساخته شده توسط شرکت‌های چینی را ارزیابی کرده و درنهایت تصمیم‌گیری کند که تولید چه حجم از نمایشگر مورد نیاز خود را به کدام شرکت واگذار کند. احتمالا اگر سامسونگ نمایشگر مورد نیاز خود را از طریق شرکت‌های چینی BOE و CSOT با قیمت پایین‌تری تامین کند، می‌تواند حاشیه سود را یرای گلکسی A73 افزایش دهد.

شرکت‌های چینی به تدریج نقش پررنگ‌تری در زنجیره تامین سامسونگ ایفا می‌کنند. مثلا برای تامین باتری نیز این شرکت‌ها نقش برجسته‌ای دارند و شرکت چینی CSOT نیز تامین پنل‌های OLED برای گوشی‌های پایین رده گلکسی M سامسونگ را برعهده می‌گیرد.

احتمالا گلکسی A73 در نیمه اول سال آینده میلادی وارد بازار می‌شود. شایعات حاکی از آن هستند که این گوشی مجهز به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود و همچنین انتظار می‌رود سری گلکسی A سال ۲۰۲۲ از لرزشگیر اپتیکال بهره ببرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی