ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن EnerGym؛ برنامه ورزشی اختصاصی و رایگان

دوری از مکان‌های پرجمعیت یکی از مهم‌ترین اصول مبارزه با کرونا است که منجر به دورکاری و در نهایت کاهش تحرک روزانه شده. یکی از راه‌های مقابله با این مسئله ورزش است اما حضور در ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

دوری از مکان‌های پرجمعیت یکی از مهم‌ترین اصول مبارزه با کرونا است که منجر به دورکاری و در نهایت کاهش تحرک روزانه شده. یکی از راه‌های مقابله با این مسئله ورزش است اما حضور در باشگاه‌های ورزشی با وجود محدودیت‌های فعلی سخت‌تر شده. به همین بهانه به سراغ اپلیکیشن EnerGym رفتیم که یک دستیار ورزشی آنلاین است.

برای استفاده از اپلیکیشن EnerGym باید در آن ثبت‌نام کنید و سپس مثل سایر اپ‌های مربوط به تناسب اندام، ابتدا اطلاعات پایه را وارد کنید. این اپلیکیشن به هر کاربر یک برنامه‌ی ورزشی اختصاصی ارائه می‌دهد و به همین دلیل علاوه بر سن، قد و وزن، سوالاتی مثل دفعات تمرین در هفته، مدت زمان هر تمرین و هدف هم مطرح می‌شوند.

کاربران می‌توانند ورزش مورد علاقه‌ی خود را از بین گزینه‌های هوازی، قدرتی، بدون وسایل، یوگا، کششی و پیلاتس انتخاب کنند تا برنامه‌ای که دریافت می‌کنند بیشترین میزان سازگاری را با سلیقه‌شان داشته باشد. آخرین قدم پیش از ورود به برنامه، تنظیم ساعت یادآور روزانه است که مشخصا وظیفه‌ی یادآوری زمان تمرین را در روزهای مشخص برعهده دارد.

هر برنامه با جزئیات و توضیحات کافی همراه است که شما را از میزان کالری سوزانده و درجه‌ی سختی مطلع می‌کند، درباره‌ی هدف تمرین توضیح می‌دهد و به عنوان مثال بیان می‌کند که این تمرین «به افرادی که عضلات دست ضعیف‌تری دارند پیشنهاد می‌شود». در بخش توضیحات تمام تجهیزات لازم برای تمرین هم لیست شده‌اند.

جلسات تمرین در اپلیکیشن EnerGym به صورت ویدیوهای از پیش ضبط شده در اپ وجود دارند و شما فقط به اتصال اینترنت پایداری نیاز دارید که ویدیوها را بدون وقفه پخش کند. در صفحه‌ی پخش ویدیو کالری شمار و تایمر هم تعبیه شده‌اند که مدت زمان تمرین و کالری سوزانده شده در لحظه را نمایش می‌دهند. موسیقی پس‌زمینه هم قابل تغییر است و کافیست از بین گزینه‌های موجود موسیقی موردعلاقه خود را انتخاب کنید.

تمام تمرینات موجود در اپلیکیشن بر اساس نوع ورزش، نواحی هدف، مدت زمان، درجه‌ی سختی و مربی‌ها دسته‌بندی شده‌اند بنابراین کاربران می‌توانند بر اساس اولویت‌های شخصی خود تمرینات را انتخاب کرده و به عنوان تمرین مورد علاقه مشخص کنند.

با این تفاسیر می‌توان گفت که اپلیکیشن EnerGym در ارائه‌ی تمرینات ورزشی دقیق و متنوع خوب عمل کرده اما بر کسی پوشیده نیست که یک اندام متناسب به رسیدگی بیشتر از تمرین فیزیکی احتیاج دارد. سازندگان اپ برای این مسئله هم پاسخ مناسبی ارائه داده‌اند.

بخش مجله، مقالات مختلفی را به نمایش می‌گذارد که شامل نکات تغذیه‌ای، خود مراقبتی و سلامتی هستند. در همین بخش مربی‌ها هم نکات تخصصی را به اشتراک می‌گذارند تا کاربران بتوانند تجربه‌ای سالم و لذت‌بخش را در مسیر رسیدن به هدف پشت سر بگذارند.

نکته‌ی جذاب دیگر این است که می‌توانید دوستانتان را هم دعوت کنید تا چالش‌ها را در کنار هم انجام بدهید و نتایج خود را با هم به اشتراک بگذارید. به طور کلی می‌توان گفت اپلیکیشن EnerGym عملکرد رضایت‌بخشی دارد، محتوای با کیفیت ارائه می‌دهد و با توجه به رایگان بودنش ارزش امتحان کردن را دارد.

EnerGym

EnerGym

سازنده: حرکت هوشمند آینده قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 31 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • arash hesni
    arash hesni | ۲۰ آذر ۱۴۰۰

    واقعا بهترین اپلیکیشن برای ورزش در خانه است حتما نصب کنید

مطالب پیشنهادی