ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همراه اول بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی را دریافت کرد

در نخستین جشنواره روابط عمومی و مسئوليت اجتماعی، همراه اول موفق به دریافت نشان‌ عالی مسئولیت اجتماعی ۶ ستاره شد. همچنین از مدیرعامل این اپراتور به‌عنوان سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی تقدیر شد.  به گزارش ...

شیدا ملکی
نوشته شده توسط شیدا ملکی | ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | ۱۱:۵۷

در نخستین جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی، همراه اول موفق به دریافت نشان‌ عالی مسئولیت اجتماعی ۶ ستاره شد. همچنین از مدیرعامل این اپراتور به‌عنوان سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی تقدیر شد. 

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، نخستین دوره «جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی» عصر دوشنبه ۲۶ مهرماه با حضور برندهای سازمانی و تجاری کشور، در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد.

به اعتقاد همراه اول روابط عمومی که بر اهمیت مسئولیت اجتماعی آگاه است، سودآوری را در محیطی اخلاقی که منافع جامعه و انسان‌ها بر آن اولویت دارد، تعریف می‌کند.

با همین رویکرد، همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور که در راستای تحقق چشم انداز خود، فعالیت های مسئولیت اجتماعی اش را در سه محور «حمایتگری و اسپانسرینگ»، «فعالیت های بشردوستانه» و «محیط زیست» تعریف کرده، توانست در این جشنواره در دو بخش مستقل نشان برتر رویداد را کسب کند.

هدف از برگزاری این رویداد «کمک به اعتلای فعالیت های مسؤولیت اجتماعی در سازمان ها و بهینه سازی آنها» عنوان شده بود که ممیزی، ارزیابی و تقدیر از سازمان های فعال در زمینه مسئولیت اجتماعی در سه سطح «در حال رشد»، «رشد یافته» و «پیشرو» نیز در این دوره انجام شد.

اهمیت مسئولیت اجتماعی در روابط عمومی

«مسئولیت اجتماعی» طبق تعریف این جشنواره، یکی از مفاهیم بنیادی سرآمدی است که معمولا پیاده سازی آن بر عهده روابط عمومی است. در واقع روابط عمومی سرآمد، به فراتر از وظیفه سازمانی خود عمل کرده و در نقش یک شهروند سازمانی مسئول، به عملکردی فراسازمانی می اندیشد و کمک می‌کند تا سازمان متبوع با انسجام لازم و قاطعیت بیشتر به سمت سرآمدی و انجام مسئولیت اجتماعی حرکت کند.

مسئولیت اجتماعی شرکت ها که به بررسی نقش و مسئولیت آنها در اجتماع و توجه به ارزش های اخلاقی می‌پردازد، با کمک به جامعه به مسئولیت حفظ و نگهداری استانداردهای زندگی در آن محیط و جامعه توجه دارد و در این راستا با اتخاذ تاکتیک‌های لازم و از طریق کمک‌های فراتر از مسئولیت قانونی به رشد و قوام محل و جامعه فعالیت خود از طریق حامی‌گری و انجام اقدامات لازم می‌پردازد.

همراه اول بنابر انتخاب کمیته داوران این رویداد، «نشان عالی مسؤولیت اجتماعی ۶ ستاره» را کسب کرد؛ همچنین «نشان ویژه سفیر و مروج مسؤولیت اجتماعی» نیز به مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول اعطاء شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی