ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

در اولین دور فروش وان پلاس 9RT در ۵ دقیقه بیش از ۲۶ هزار دستگاه فروخته شد

وان پلاس 9RT هفته گذشته با چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ معرفی شد و به فروش ۱۵ میلیون دلاری در عرض تنها پنج دقیقه،‌ در اولین فروش خود در چین دست یافته که موفقیت چشمگیری محسوب می‌شود. با ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | ۱۹:۴۵

وان پلاس 9RT هفته گذشته با چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ معرفی شد و به فروش ۱۵ میلیون دلاری در عرض تنها پنج دقیقه،‌ در اولین فروش خود در چین دست یافته که موفقیت چشمگیری محسوب می‌شود.

با توجه به پست منتشر شده در صفحه رسمی وان پلاس در شبکه اجتماعی ویبو چین، وان پلاس 9RT توانسته در عرض ۵ دقیقه به رقم فروش حدود ۱۵ میلیون دلاری دست پیدا کند که براساس نوع ظرفیت حافظه، این شرکت احتمالا رقمی بین ۲۶,۰۰۰ تا ۳۲,۰۰۰ دستگاه از این موبایل به فروش رسانده است.

وان پلاس 9RT در چین در سه نسخه به فروش می‌رسد. نسخه ۸/۱۲۸ گیگابایتی این دستگاه با قیمت ۵۱۵ دلار، نسخه ۸/۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۵۴۵ دلار و در نهایت نسخه قدرتمندتر ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۵۹۵ دلار عرضه می‌شود.

وان پلاس 9RT از نمایشگر تخت ۶.۶۲ اینچی OLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۶۰۰ هزتر بهره می‌برد.

وان پلاس ۹RT به یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده که از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند. با این سرعت شارژ می‌توان باتری دستگاه را در مدت ۲۹ دقیقه بطور کامل شارژ کرد. این دستگاه هم مانند وان پلاس ۹R از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند.

این گوشی هوشمند وان پلاس از دوربین اصلی سه‌گانه با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با اندازه پیکسل ۱ میکرومتر بهره می‌برد. افزایش اندازه پیکسل به معنای جذب نور بیشتر در شرایط نوری ضعیف است. این سنسور را یک دوربین اولترا واید ۱۶ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۳ درجه و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو همراهی می‌کنند. دوربین سلفی این دستگاه هم ۱۶ مگاپیکسلی است که درون حفره نمایشگر به چشم می‌خورد.

این گوشی هوشمند در بازار چین از اندروید ۱۱ با رابط کاربری Color OS 12 بهره می‌برد، البته برای بازار جهانی باید منتظر استفاده از Oxygen OS باشیم. سایر مشخصات آن را سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر، NFC، بلوتوث ۵.۲ و وای فای ۶ تشکیل می‌دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی