ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه Bespoke Edition گلکسی زد فلیپ ۳ معرفی شد؛ شخصی‌سازی به سبک سامسونگ

سامسونگ امروز در رویداد گلکسی آنپکد ۲ نسخه جدید گوشی هوشمند تاشو خود را معرفی کرد. این دستگاه که Bespoke Edition نام دارد، می‌تواند با قابلیت شخصی‌سازی که دارد، تجربه جدیدی را در اختیار کاربران ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | ۱۷:۴۰

سامسونگ امروز در رویداد گلکسی آنپکد ۲ نسخه جدید گوشی هوشمند تاشو خود را معرفی کرد. این دستگاه که Bespoke Edition نام دارد، می‌تواند با قابلیت شخصی‌سازی که دارد، تجربه جدیدی را در اختیار کاربران قرار دهد.

این گوشی هوشمند از نظر مشخصات فنی تفاوتی با نسخه استاندارد ندارد، اما قابلیت‌های شخصی‌سازی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. سامسونگ نسخه Bespoke این گوشی را عرضه کرده که ترکیب‌هایی جدید از رنگ‌های قابل شخصی‌سازی و UX ویژه با امکانات بیشتر برای شخصی‌سازی مطابق سلیقه کاربر را شامل می‌شود.

برای تعیین رنگ‌های انتخابی، سامسونگ ترندهای رنگ فعلی و آینده را مورد بررسی قرار داده و روندهای فرهنگی اجتماعی را برای پیش‌بینی تغییرات در اولویت‌ها و نیازهای کاربران، تجزیه و تحلیل کرده است. سامسونگ همچنین هزاران رنگ را آزمایش و سایه‌هایی را شناسایی کرده که ترکیب آن‌ها کاملا مکمل یکدیگر هستند. نتیجه این بررسی‌ها یک پالت از 49 ترکیب رنگ احتمالی برای نسخه Bespoke Edition گلکسی زد فلیپ ۳ است. کاربران می‌توانند با انتخاب قاب‌های گوشی مشکی یا نقره‌ای و رنگ‌های جلو و عقب آبی، زرد، صورتی، سفید یا مشکی، ترکیب منحصر‌به‌فرد خود را ایجاد کنند.

و از آنجا که استایل و سلیقه کاربران همچنان در حال تکامل است، سامسونگ همچنین Bespoke Upgrade Care را منحصرا برای کاربران این گوشی ارائه می‌دهد تا بتوانند هر زمان که بخواهند رنگ دستگاه خود را تغییر دهند. دارندگان گلکسی زد فلیپ ۳ می‌توانند برای تعویض پنل دستگاه خود با رنگ‌های جدید در Samsung.com ثبت نام کنند تا مطمئن شوند دستگاه‌شان با هرگونه تغییر احتمالی در سلیقه‌شان هماهنگ می‌ماند.

کاربران همچنین می‌توانند سری گلکسی واچ ۴ خود را در استودیو اختصاصی گلکسی واچ ۴، با ترکیب و تطبیق انواع رنگ‌ها، اندازه‌ها و مدل‌های بند، سفارشی‌سازی کنند. کاربران این ساعت هوشمند همچنین از طریق آخرین به روزرسانی نرم‌افزاری فرصت بیشتری برای شخصی‌سازی خواهند داشت و به قابلیت‌های جدیدی دست پیدا می‌کنند که شامل این موارد می‌شود: تعدادی از استایل‌های جدید قابل تنظیم صفحه ساعت، بهبود ویژگی زمین خوردن کاربر که می‌توانند حساسیت آن را تنظیم کنند و ویژگی جدید «Knock knock» که با استفاده از فرمان‌های حرکتی مچ دست برنامه‌ها و ویژگی‌های مورد علاقه یا پرکاربرد را فعال می‌کند.

کاربران می‌توانند گوشی نسخه Bespoke Edition‌ گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی واچ ۴ خود را در استودیوBespoke منحصراً در Samsung.com طراحی و بررسی کنند. استودیو Bespoke تجربه‌ای سرگرم‌کننده و جذاب از محصول را با پیش نمایش 360 درجه از ترکیب‌ها ارائه می‌دهد و راه‌های آپلود تصویر انتخابی برای به اشتراک‌گذاری آسان در شبکه‌های اجتماعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

پس از ثبت سفارش، دستگاه‌ها با توجه به انتخاب کاربران ساخته می‌شوند و در بسته‌بندی‌های ویژه قرار می‌گیرند. تصاویر زمینه Bespoke Edition و صفحه نمایش رویی با رنگ دستگاه همگام می‌شوند و دستگاه‌ها با ظاهری کاملا هماهنگ به دست کاربران می‌رسد.

این محصول از امروز و در حال حاضر برای بازارهای کره جنوبی، آمریکا، انگلستان، آلمان، فرانسه، کانادا و استرالیا عرضه خواهد شد.

نسخه Bespoke Edition گلکسی زد فلیپ ۳ از یک نمایشگر داخلی تاشو 6.7 اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد و در بخش بیرونی‌اش هم یک پنل ۱.۹ اینچی سوپر امولد به چشم می‌خورد.

سامسونگ برای این گوشی هوشمندش دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی درنظر گرفته است. در این دستگاه شاهد استفاده از تراشه ۸ هسته‌ای و ۵ نانومتری اسنپدراگون ۸۸۸ هستیم که توسط ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود.

ظرفیت باتری این دستگاه ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعت است که توسط شارژ سریع ۱۵ واتی همراهی می‌شود. این دستگاه با پشتیبانی از استاندارد IPX8 در برابر نفوذ آب مقاومت است و همچنین از سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ بهره می‌برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی