ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تاریخ معرفی ساعت هوشمند ردمی واچ ۲ مشخص شد

شرکت چینی ردمی قصد دارد در تاریخ ۶ آبان ماه (۲۸ اکتبر) از سری ردمی نوت ۱۱ رونمایی کند. حساب کاربری ردمی در شبکه اجتماعی ویبو تصاویری از ساعت جدید واچ ۲ را به اشتراک ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

شرکت چینی ردمی قصد دارد در تاریخ ۶ آبان ماه (۲۸ اکتبر) از سری ردمی نوت ۱۱ رونمایی کند. حساب کاربری ردمی در شبکه اجتماعی ویبو تصاویری از ساعت جدید واچ ۲ را به اشتراک گذاشته که ظاهرا قرار است جایگزین ردمی واچ شود.

تصویر به اشتارک گذاشته شده جدید به طور کامل ردمی واچ ۲ را نشان نمی‌دهد، اما نمایشگر و دکمه جانبی آن در وسط قاب دیده می‌شود. نمایشگر نسل قبل از ۱.۴ اینچ بوده که به نظر می‌رسد در این نسل بزرگتر شده باشد. در کنار تصویر شرکت ردمی یک منبع دیگر تصاویر این ساعت با رنگ‌های مختلف را به نمایش گذاشته است. این ساعت در رنگ‌های آبی، بژ و مشکی راهی بازار می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این ساعت هوشمند می‌توان به ضد آب بودن و پشتیبانی از حالت‌های مختلف ورزشی اشاره کرد.

شایان ذکر است که Redmi Watch از نمایشگر ۱.۴ اینچی رنگی با رزولوشن ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل با شیشه ۲.۵D و در رنگ‌های مشکی، سفید و سرمه‌ای عرضه شده بود. بیش از ۱۲۰ فیس واچ برای ردمی واچ نسل اول طراحی شده که با کمک اپلیکیشن «Mi Fit» کاربران می‌توانند فیس واچ مورد نظر خود را روی آن تنظیم کنند. ردمی واچ از طریق بلوتوث ۵.۰ BLE با گوشی هوشمند همگام سازی می‌شود. این ساعت هوشمند مجهز به NFC بوده و تا عمق حداکثر ۵۰ متر در برابر نفوذ آب مقاوم است. ردمی واچ تنها ۳۵ گرم وزن دارد. در استفاده معمولی، طول عمر باتری آن ۷ روز و در حالت مربوط به صرفه جویی انرژی، طول عمر باتری به ۱۲ روز افزایش پیدا می‌کند. شارژ کامل ساعت هوشمند ۲ ساعت زمان می‌برد. کاربران می‌توانند ساعت هوشمند جدید را از طریق شارژرهای مخصوص ساعت‌های هوشمند این شرکت شارژ کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی