ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فاکسکان تا سال ۲۰۲۴ کارخانه‌ تولید خودرو برقی در هند و اروپا راه‌اندازی می‌کند

فاکسکان در نظر دارد تا سال ۲۰۲۴ یک کارخانه تولید خودروهای برقی جدید در هند، اروپا و آمریکای شمالی یا جنوبی افتتاح کند. این امر برای مونتاژ کننده اصلی گوشی‌های آیفون یک حرکت بزرگ محسوب ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۰

فاکسکان در نظر دارد تا سال ۲۰۲۴ یک کارخانه تولید خودروهای برقی جدید در هند، اروپا و آمریکای شمالی یا جنوبی افتتاح کند. این امر برای مونتاژ کننده اصلی گوشی‌های آیفون یک حرکت بزرگ محسوب می‌شود که قصد دارد فعالیت‌های خود را در بازار رو به رشد خودرو برقی افزایش دهد.

بر اساس گزارش NikkeiAsia، این خبر توسط رئیس بزرگترین سازنده لوازم الکترونیکی قراردادی جهان منتشر شده است. به عبارت دیگر، خودروهای برقی و این صنعت نوظهور استراتژی کلیدی فاکسکان برای رشد محسوب می‌شود. «یانگ لیو» رئیس کمپانی تایوانی در اظهارات خود عنوان کرد:

تولید منطقه‌ای کلید اصلی توسعه تجارت خودروهای الکترونیکی ما در سطح جهان خواهد بود. ما جزئیات کارخانه اروپایی و پس از آن هند هند و سپس آمریکای جنوبی را به زودی اعلام خواهیم کرد.

فاکسکان

لیو در ادامه اضافه می‌کند که تمام برنامه‌های فاکسکان مشارکت با شرکت‌های دولتی یا توصیه شده توسط دولت محلی خواهد بود. به گفته او، شرکت تایوانی در اروپا به صورت غیر مستقیم با خودروسازان آلمانی همکاری خواهد کرد. علاوه بر این، کارخانه جدیدی در آمریکا نیز به بازار آمریکای جنوبی خدمت می‌کند و احتمالا این کارخانه در مکزیک واقع شود که در حال حاضر قطب مهمی برای زنجیره‌های تامین خودرو و پایگاه مهم تولید فاکسکان است.

در حال حاضر، این شرکت با خرید یک کارخانه تولیدی از Lordstown Motors در ایالت اوهایو ایالات متحده، تلاش‌های خود را برای ورود به بخش خودرو برقی افزایش می‌دهد. از این کارخانه و از آوریل ۲۰۲۲ برای تولید وانت‌های باری سایز بزرگ بازار آمریکا استفاده می‌شود. این شرکت حتی در حال تولید تاسیساتی در تایلند است و برای منطقه جنوب شرقی آسیا نیز با شرکت نفت و گاز تحت حمایت دولت با نام PTT همکاری می‌کند.

فاکسکان اخیرا با رونمایی از سه خودرو برقی به نام‌های مدل C، مدل E و مدل T ورود خود را به عرصه خودروسازی اعلام کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی