ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ردمی نوت ۱۱
تکنولوژی

پوسترهای رسمی ردمی نوت ۱۱ طراحی آن را به خوبی نشان می‌دهند

شیائومی قصد دارد در تاریخ ۶ آبان (۲۸ اکتبر) از سری ردمی نوت ۱۱ رونمایی کند. پوسترهای رسمی این موبایل طراحی آن را با لبه‌های صاف در رنگ سبز (Misty Forests) نشان می‌دهند. با توجه ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

شیائومی قصد دارد در تاریخ ۶ آبان (۲۸ اکتبر) از سری ردمی نوت ۱۱ رونمایی کند. پوسترهای رسمی این موبایل طراحی آن را با لبه‌های صاف در رنگ سبز (Misty Forests) نشان می‌دهند.

با توجه به تصاویر، سری ردمی نوت ۱۱ احتمالا مجهز به روزنه مخصوص دوربین سلفی در بالای نمایشگر و ماژول دوربین چهارگانه روی پنل پشتی آن خواهند بود. در تصاویری که اکنون منتشر شده، لبه‌های صاف این گوشی کاملا قابل مشاهده هستند و همچنین در قسمت پایینی آن شاهد پورت USB-C، اسپیکر و میکروفون هستیم. همچنین وجود جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون در کنار فرستنده مادون قرمز، میکروفن و همچنین اسپیکر تنظیم شده توسط JBL در بالای دستگاه نیز پیش از این تایید شده بود.

روی قاب سمت راست ردمی نوت ۱۱ دکمه‌های تنظیم صدا و پاور دیده می‌شود که ظاهرا شیائومی برای تقویت امنیت گوشی خود حسگر اثر انگشت را روی دکمه پاور تعبیه کرده است.

به گفته ردمی گوشی نوت ۱۱ دارای ضخامت ۸.۳۴ میلی متری است اما این بار نیز سایر مشخصات ظاهری از جمله ابعاد و وزن آن را فاش نمی‌کند. با این وجود چیزی به زمان عرضه این گوشی در هفته آینده باقی نمانده و انتظار می‌رود تا آن موقع اطلاعات بیشتری از گوشی‌های این سری مشخص شود.

همانطور که قبلا توسط وب‌سایت JD.com مشخص شده بود گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۱ شامل سه نسخه استاندارد، پرو و پلاس می‌شود که فروش آن‌ها از ۱۰ آبان در چین آغاز خواهد شد. ردمی نوت ۱۱ پرو و پرو پلاس در نسخه‌های مختلف مجهز به ۶/۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

انتظار می‌رود نسخه استاندارد این سری به نمایشگر LCD با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، تراشه دیمنسیتی ۸۱۰ و یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی مجهز شود. دو برادر بزرگتر نیز احتمالا نمایشگر اولد ۱۲۰ هرتزی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، تراشه دیمنسیتی ۹۲۰ و یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • خورشید پوشتش بماس🗿
    خورشید پوشتش بماس🗿 | ۱ آبان ۱۴۰۰

    طراحی عالی و بی نقص پردازنده داغون اسپیکر محشر (اینطور به نظر میرسه)اصلا ب مدیاتک نمیشه اعتماد کرد :/ من اسنپ ۶۶۲ به داینمسیتی ۱۱۰۰ ترجیح میدم چون زخم خورده مدیام😑

مطالب پیشنهادی